Indringer NOS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je zou zo zeggen dat het slecht acteerwerk was. Heel apart hoe er werd opgetreden en de kalme houding van de dader.
    Ik ben echt benieuwd naar het motief, hoe waren zijn ouders overleden.. hier moet een verband in zitten lijkt mij... Ik denk dat het nog te vroeg is om een stempel op zijn voorhoofd te drukken.

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post

Geen idee of dit een fake video is maar dit zou een verband meoten zijn met die Tarik.

Alaaf !!!!!!
      ik roep ook maar wat !!!

Comment

Lees ook net dat het wapen nep was.

Comment

Vanavond is een gewapende man de studio's van de NOS binnengedrongen. Vlak voordat het Acht Uur Journaal begon eiste hij zendtijd. Daarbij nam hij een NOS-medewerker in gijzeling. Direct werd het hele gebouw ontruimd en de politie ingeschakeld. Kort na acht uur werd de man door de politie overmeesterd.
          Onduidelijk is wat de man nu precies wilde. Tegen de man die hij onder schot hield zei hij: ,,Ik hoop dat u daar wil zitten, dan straks, als ik moet beginnen. Ik beloof dat u niks zal gebeuren."
          Verder zei de man: ,,De dingen die gezegd gaan worden, dat zijn wel hele grote wereldzaken. Wij zijn zeg maar ingehuurd door inlichtingsdiensten en daar hebben we zaken vernomen die de huidige samenleving in twijfel trekken. En die gaan we nu naar buiten brengen. Wij doen dit ook voor de gewone burger.
          Wat hij hiermee allemaal bedoelde, bleef onduidelijk, want daarop werd hij door vier gewapende agenten gearresteerd.

Comment

Kom op zeg, die mafkees is gewoon flink de weg kwijt. Dit is gewoon een schreeuw om aandacht. De meest wilde complot theorieën vliegen je alweer voorbij op socialmedia. Dit zag er gewoon uit als een aflevering van bassie & Adriaan.

Zodadelijk gaat de SP of partij voor de dieren nog kamervragen stellen over het gewelddadig ingrijpen van de politie, ze schreeuwde wel heel hard tegen die jongen !!!
            ik roep ook maar wat !!!

Comment

Hahah vind het zo makkelijk om het meteen af te doen als een 'toneelstukje'
              Het ziet er in de realiteit nu eenmaal niet zo uit als rambo die met een magazijn van 350 kogels iedereen neerknalt die hij ziet. Er volgt een slechte conversatie door de gespannen situatie en de jongen zelf lijkt rustig, maar zn toon is flink zenuwachtig

Comment

Iemand even een linkje van dit topic naar Lethal in pm ?

Comment

Originally posted by akito View Post
                  Lethal aka Tarik Zahzah?

Comment

Ik zeg ook dat het gespeeld lijkt niet dat het gespeeld is. En natuurlijk hebben de meeste er een ander beeld bij, is dat zo vreemd dan Nick?

Comment

Vuilnismannen verdienen toch ook meer dan bankiers akito ?

Ik denk niet dat dit nep is , komt wel over als een actie van een 19-jarige.

Comment

Originally posted by Lethal View Post
                        Vuilnismannen verdienen toch ook meer dan bankiers akito ?

Ik denk niet dat dit nep is , komt wel over als een actie van een 19-jarige.
                        Wat mij betreft wel ik heb een teringhekel aan bankiers especially de Rabobank, vind prostituee/drugsdealer nog eerzame beroepen vergeleken met het gelieerd zijn aan een bank.

Comment

Wat mij betreft wel ik heb een teringhekel aan bankiers especially de Rabobank, vind prostituee/drugsdealer nog eerzame beroepen vergeleken met het gelieerd zijn aan een bank.
                          Zijn we het daar over eens !

Comment

Illuminatie
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Of was hij misschien een verdwaalde dodo van "Break the system"?
                              "Straight outta gym"

Comment

Heftig dat een 19 jarig jochie met een zwartgelakt waterpistool in een "goed beveiligd" gebouw weet te dringen. Beveiliger liet hem door de sluis omdat het pistool op hem was gericht, lekker dan...

Wat was ook al weer het doel van de beveiliger? Droplul...

Misschien wat kortzichtig van me.
                                2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                                14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                                25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X