Londen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Londen

Kijk allemaal es Naar het nieuws op nederland 2.
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

ik heb het gemist maar vertel.........
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ach jezus nee hè...
      Als het nou alleen die metrostations waren zou het van alles kunnen zijn maar ook nog bussen, ik vrees het ergste...

Comment

zag het net opo het nieuws errug ernstig

Comment

Ik zit op mijn werk, heb er nog niet veel van meegekregen. Zijn er veel doden gevallen?

Comment

LONDEN - In de metro van de Britse hoofdstad heeft zich donderdagmorgen tijdens de spits "een ernstig incident" voorgedaan. Dat meldde de politie. Hierbij is een aantal gewonden gevallen. De BBC meldt dat in ieder geval één persoon ernstig gewond is geraakt.

Getuigen zeggen dat mensen die het metrostation Aldgate in de Britse hoofdstad Londen verlaten "bedekt zijn onder bloed".

Verscheidene metrostations zijn ontruimd nadat bij het metrostation Liverpool Street een 'knal ' was gehoord. Een woordvoerder van de metro zei dat er "een tweede incident" had plaatsgevonden. Het metroverkeer in Londen is helemaal stilgelegd.

De politie verklaarde kort na het voorval dat er sprake was van een plotselinge voltageverhoging op vijf verschillende metrostations. Het zou gaan om de stations Aldgate, Edgware Road, King's Cross, Old Street en Russell Square.

Bus ontploft

Op Tavistock Square in het centrum van Londen is een bus ontploft, kort nadat zich in het metrostelsel van de Britse hoofdstad een onbekend aantal explosies had voorgedaan. De omgeving van het plein is afgezet. Dat heeft een politiefunctionaris gezegd.

Ooggetuigen zeiden tegen de televisiezender Sky News dat een explosie een dubbeldeks autobus "volledig uiteen heeft gereten". Scotland Yard wilde dat echter niet bevestigen en zei dat de meldingen worden onderzocht.

De explosies op het hoogtepunt van de ochtendspits, volgen een dag na de toewijzing van de Olympische Spelen aan Londen.

__
            Hier ff wat nieuws meer is er eigenlijk niet duidelijk...
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Tenminste 90 gewonden en 2 doden zijn zeker en bevestigd maar de verwachting is dat die aantallen nog flink zullen stijgen.
              Hoewel er eerst nog heel voorzichtig over allerlei mogelijke oorzaken werd gepraat zegt nu de ene deskundige na de andere toch hardop dat het zo goed als zeker is dat het idd terroristische aanslagen zijn.

Comment

ik ben aan het kijken snap er nog niet veel van wat er precies is gebeurt, maar wel heel erg geloof ik
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Waren trouwens ontploffingen in 5 metrostations in in ten minste 1 bus, deze zijn bevestigd.
                  Er zijn meldingen van ontploffingen in nog twee bussen maar die zijn nog niet bevestigd.

Comment

###### man, idd gistere alemaal blij dat de o.s daar worde gehouden en nu dit............diep triest

Comment

Inmiddels bevestigd dat er 6 metrostations zijn getroffen en 1 bus...
                      En ook Blair noemt het terroristische aanslagen, Al Qaeda staat uiteraard heel hoog op de lijst van mogelijke daders.

Comment

triest dus weer
                        Who's the Chef

Comment

Nu 2 doden en 185 gewonden...

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

185!!!!!!!!

fucking #### man ik moet echt even tv kijken denk ik
                            Who's the Chef

Comment

200 gewonden hoor ik net..vreselijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X