in elk straatgevecht ben ik onverslaanbaar want.....>

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik haak af, totaal van de pot gerukte mafkees. ( wie heeft jou een telefoon of e.d gegeven in de inrichting waar je zit )
    ik roep ook maar wat !!!

Comment

Originally posted by Schorpioen View Post
      Ik haak af, totaal van de pot gerukte mafkees)
      ¡¡¡ afhaken is voor lafaards !!!

Comment

Ja voor mij mag er ook een slotje op. Dacht een leuke troll altijd gezellig maar dit is een ongetalenteerde nep troll. No fun.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
          Ja voor mij mag er ook een slotje op. Dacht een leuke troll altijd gezellig maar dit is een ongetalenteerde nep troll. No fun.
          ¿¿¿ ga jij ook zo staan blaffen als ik zó........>

<........recht voor je sta ???

Comment

Zou me kapot lachen als er iemand zo voor me stond, dus dan heb je sowieso gewonnen denk ik...
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
              Zou me kapot lachen als er iemand zo voor me stond, dus dan heb je sowieso gewonnen denk ik...
              ¿¿¿ wat valt er dan zo te lachen ???

¿¿¿ en waarom ???

Comment

Klein tipje voor je profiel pic, gebruik geen haarlak meer voor onder je oksels ( daar is deo voor). Hoef je ook niet zo debiel met je armen te staan. Of je hebt wratten onder je oksels dan heb ik niks gezegd
                ik roep ook maar wat !!!

Comment

Als je 2.18 m bent, hoor je bij de 5 langste mensen van Nederland toch?
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                    ik ben 2m19 maar in NL zijn daar meer dan 5 van, laatste telling iets
                    van 58 man ofzo maar ik hou me daar niet zo mee bezig !!!

Comment

Wat ook helpt om je tegen de grond te krijgen zal zijn het vertellen dat PSV dit keer landskampioen word

Comment

Originally posted by rain View Post
                        Originally posted by deGoeiste View Post
                        ik ben 2m19 maar in NL zijn daar meer dan 5 van, laatste telling iets
                        van 58 man ofzo maar ik hou me daar niet zo mee bezig !!!
                        die bekende Nederlander "lange"Frans" byvoorbeeld is 2m32 en dáár zijn er in NL niet veel van nee,
                        mensen langer dan 2m25 zijn er niet veel, in NL 6 man volgens mijn keuringsarts

Comment

Lange frans is 2.03meter pannenkoek
                          maar een schop op je i stabiele giraffe knie is al voldoende.
                          slechte trol verder..loop je er altijd zo bij of ga je als je in een straatgevecht beland snel naar huis om je gayparade outfit aan te trekken?

Comment

Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                              Wat ook helpt om je tegen de grond te krijgen zal zijn het vertellen dat PSV dit keer landskampioen word
                              ¡¡¡ daarvan kijk ik helemaal niet op want
                              zoals AJAX momenteel als een stelletje lapzwansen in het veld staan mag dat
                              van mij maar gebeuren ook want kampioenschap moet wel verdienstelijk verkregen zijn !!!

Comment

Hoe vaak heb je vandaag al op f5 gedrukt?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X