Uitsmijters

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@DennisW
    Nee Dennis er was geen enkele reden om de man te weigeren, hij was niet dronken en was in bezit van een geldige toegangskaart ook was hij een bekende bewoner van het plaatsje waar dit gebeurde.

De twee portiers waren ingehuurd ivm de kermis en waren dus vreemden daar.

Ik ben wel met je eens dat het geweld wat deze jongen tegen de portiers gebruikte buiten alle proporties was, ik heb ook nooit begrepen dat hij zo aggressief kon worden, want het is gewoon een aardige vent.

Hij zal waarschijnlijk gedacht hebben het is hun of ik denk ik.
    Groet:
    Brear.

Comment

Iemand weigeren door alleen een blik op iemand te werpen werkt echt niet!
      Die mannetjes met hun bomber vestjes zagen er heel normaal en alledaags uit!
      Het zijn meestal de mensen die amok maken waar je je het minst van verwacht!
      Niet de grote kerels die zweten al bij het praten
      Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (ReyMysterio @ Jul. 20 2005,13:13)]Iemand weigeren door alleen een blik op iemand te werpen werkt echt niet!
        Die mannetjes met hun bomber vestjes zagen er heel normaal en alledaags uit!
        Het zijn meestal de mensen die amok maken waar je je het minst van verwacht!
        Niet de grote kerels die zweten al bij het praten  
        Toch ben je met me eens als je het werk zelf ook doet dat je er toch wel een hoop mensen uit kan pikken waarvan je van te voren al weet dat het een puinhoop word denk maar aan hoe ze aan komen lopen en gewoon hun hele houding. Als ze al met een paar man aan komen lopen en lopen te schreeuwen en te doen dat ze dat binnen ook doen en dat irriteert mensen en dus 1 + 1 = 2.

Maar ben het wel met je eens dat dat niet altijd het geval is na 5 biertjes denken er heel veel dat ze een hele vent zijn en ontstaan dan dus ook problemen.
        Alles blijft, Alles gaat, Alles blijft gaan

Comment

Heb als bijbaantje een periode bij een amusements hal gewerkt nooit geen problemen gehad met "grote" lui ook al verloren ze dik!
          Er was een groepje Marokkanen die overal geweigerd werd en altijd rotzooi trappen en je raad het al skinny guys die gratis wilden eten,drinken en snoepen zonder geld te spenderen!
          Iedere zaterdag en zondag dat ik daar dienst had heb ik ze naar buiten moeten slingeren!
          Erg lachen
          Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Hahaha word de opvolger van dwergwerpen hahahaha

Comment

Wedstrijdje marokaanwerpen IK DOE MEE!!
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

kan niet zeggen hoe graag ik mee wil doen

Comment

Al die liefde voor buitenlanders....

ik wordt er gewoon emotioneel van

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Achilles @ Jul. 20 2005,15:45)]Al die liefde voor buitenlanders....

ik wordt er gewoon emotioneel van
                    doe het ook graag met jouw hoor als het moet ...

(just kiddin)

Comment

Maak je maar geen zorgen joh, weet dat het een grapje is....

skippybal

Comment

Een impressie hahahah

Met de knuffelmarokaan van Nederland

Wat kan ik me irriteren aan die gast zingen over het leven van de zogenaamde "Straat".
                        Attached Files

Comment

das echt een goede HAHAH..ik heb ook een bloed hekel ana hem met ze fuckin mocroflavour

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (JTB @ Jul. 19 2005,13:38)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Romme @ Jul. 19 2005,12:54)]Bij ons liep er xtje een uitsmijtertje van 1,70 en woog denk net 70kg je zou denke nu komt er een verhaal van hoe goed dan mannetje wel nie kon knokke anders sta je niet voor de deur ergens maar dat was ook nie het geval. en toch denke dat je wat ben he als je voor de deur staat.....  
                            Mijn thai-box leraar heeft ook aan de deur gestaan, 68 kilo en 1,75 meter hoog. Supervriendelijke en symphatieke man tegen iedereen. Maar toen waren er een zooi hells angels (6 á 7) die herrie kwamen schoppen (gasten van 100 kilo en meer), maar die gingen toch echt allemaal gestrekt naar buiten.

Dus, je zou je zomaar eens kunnen vergissen. Die gast is zo snel dat je em nooit te pakken krijgt. Daarbij schopt en slaat ie ontzettend hard omdat ie al tientallen jaren aan thai-boxen doet. Ik zou in ieder geval geen ruzie met em willen.
                            Nee vergisde me niet, hij heeft 2 wekende voor die tent gestaan en is de laatste avond K.O geslagen door een klant die hij eruit wou zette

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X