Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
vind ik te gek voor woorden ze zouden je gewoon weer aan het werk moeten zetten en anders je uitkering stop zettn Â
ik heb zelf 3 jaar in de wao gezeten en kon echt niets en ook nog door iemand anders toedoen  en ik kreeg maar 700 euro netto.
iemand die echt niet kan werken is de duppe van zulk soort mensen als jij. Â als je gewoon kunt werken moet je gewoon werken en geen uitkering hebben.
ik kon echt niet werken en kreeg maar 700 euro uitkering  en een paar hondert euro schade vergoeding.en ben geestelijk helemaal naar de kloten geweest daardoor
GEWOON TE GEK VOOR WOORDEN EN ER OOK NOG OM LACHT ZE ZOUDEN JE AAN HET WERK MOETEN SCHOPPEN
Ik wil aan het werk maar NIEMAND neemt mij aan. Ik heb tatoo's en zie er als een aso uit (zeggen ze). Ik solliciteer me zelf de ter*ng, dus beetje op je woorden letten meneer met de grote bek, ik heb een gezin weet je en wil graag aan het werk. De gene die mij werk aan bied werkt toevallig zwart. Als ik solliciteer als schoonmaker nemen ze nog niet aan. Die geven mij geen kans. Dus beetje dimmen he als je er geen verstand van heb,
Zoek het lekker uit
Ik weet het beter, en werk zwart omdat NIEMAND een jongen zoekt die GEEN opleiding heeft gedaan!
Citaat[/b] (wilfredt @ Jul. 21 2005,14:35)]vind ik te gek voor woorden ze zouden je gewoon weer aan het werk moeten zetten en anders je uitkering stop zettn Â
ik heb zelf 3 jaar in de wao gezeten en kon echt niets en ook nog door iemand anders toedoen  en ik kreeg maar 700 euro netto.
iemand die echt niet kan werken is de duppe van zulk soort mensen als jij. Â als je gewoon kunt werken moet je gewoon werken en geen uitkering hebben.
ik kon echt niet werken en kreeg maar 700 euro uitkering  en een paar hondert euro schade vergoeding.en ben geestelijk helemaal naar de kloten geweest daardoor
GEWOON TE GEK VOOR WOORDEN EN ER OOK NOG OM LACHT ZE ZOUDEN JE AAN HET WERK MOETEN SCHOPPEN
  Â
Jij moet je lekker met jezelf bezig houden,vervelend ventje.
Het gaat jou helemaal geen klotemoer aan wat een ander doet!
We hebben van jou ook helemaal niks meer gehoord toen je voorstelde een meeting bij je thuis te houden dus nu moet je ook weer in je hoek terug kruipen en stil zijn.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment