Mooie grote sony rear projection tv

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een alleenstaande met kinderen krijgt nog geen 1100 euro

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik wel haha ben een uitbuiter haha net een Turk, die rijden ook in grote auto's en hebben veel geld. Die gasten leven ook van een uitkering,

Mijn uitkering is voor mij / vrouw / kinderen 2, dus krijg ook huursubsidie dus heb lekker veel geld om te besteden,

Grt D
      !Use my shit and feel the power!

Comment

en dat allemaal van onze rug
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

hahahaha

Comment

beetje jammer vriend uhhh
            Who's the Chef

Comment

vind ik te gek voor woorden ze zouden je gewoon weer aan het werk moeten zetten en anders je uitkering stop zettn  

ik heb zelf 3 jaar in de wao gezeten en kon echt niets en ook nog door iemand anders toedoen  en ik kreeg maar 700 euro netto.

iemand die echt niet kan werken is de duppe van zulk soort mensen als jij.  als je gewoon kunt werken moet je gewoon werken en geen uitkering hebben.

ik kon echt niet werken en kreeg maar 700 euro uitkering  en een paar hondert euro schade vergoeding.en ben geestelijk helemaal naar de kloten geweest daardoor

GEWOON TE GEK VOOR WOORDEN EN ER OOK NOG OM LACHT ZE ZOUDEN JE AAN HET WERK MOETEN SCHOPPEN

Comment

hahaha S*k*e*,

Ik wil aan het werk maar NIEMAND neemt mij aan. Ik heb tatoo's en zie er als een aso uit (zeggen ze). Ik solliciteer me zelf de ter*ng, dus beetje op je woorden letten meneer met de grote bek, ik heb een gezin weet je en wil graag aan het werk. De gene die mij werk aan bied werkt toevallig zwart. Als ik solliciteer als schoonmaker nemen ze nog niet aan. Die geven mij geen kans. Dus beetje dimmen he als je er geen verstand van heb,

Zoek het lekker uit

Ik weet het beter, en werk zwart omdat NIEMAND een jongen zoekt die GEEN opleiding heeft gedaan!

Comment

Zo is het f### mensen die denken dat alles proper is in deze werteld iedereen wil $$$$ hoe je er aan komt doet er geen f### toe.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (wilfredt @ Jul. 21 2005,14:35)]vind ik te gek voor woorden ze zouden je gewoon weer aan het werk moeten zetten en anders je uitkering stop zettn  

ik heb zelf 3 jaar in de wao gezeten en kon echt niets en ook nog door iemand anders toedoen  en ik kreeg maar 700 euro netto.

iemand die echt niet kan werken is de duppe van zulk soort mensen als jij.  als je gewoon kunt werken moet je gewoon werken en geen uitkering hebben.

ik kon echt niet werken en kreeg maar 700 euro uitkering  en een paar hondert euro schade vergoeding.en ben geestelijk helemaal naar de kloten geweest daardoor

GEWOON TE GEK VOOR WOORDEN EN ER OOK NOG OM LACHT ZE ZOUDEN JE AAN HET WERK MOETEN SCHOPPEN

Jij moet je lekker met jezelf bezig houden,vervelend ventje.

Het gaat jou helemaal geen klotemoer aan wat een ander doet!

We hebben van jou ook helemaal niks meer gehoord toen je voorstelde een meeting bij je thuis te houden dus nu moet je ook weer in je hoek terug kruipen en stil zijn.

Comment

lach me rot hier..

Comment

Opstoker!

Comment

Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

Iedereen weet weer waar zijn/haar plek is dus bij deze het verzoek

Greets...

Comment

dat word wat op de meeting.....als we elkaar ffe nit leggen .. Rammen en slopen

Comment

Zal wel meevallen maar mocht het zover komen, ik lach wel...

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X