Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (D-Men @ Jul. 20 2005,18:36)]ik wel haha ben een uitbuiter haha net een Turk, die rijden ook in grote auto's en hebben veel geld. Die gasten leven ook van een uitkering,
Mijn uitkering is voor mij / vrouw / kinderen 2, dus krijg ook huursubsidie dus heb lekker veel geld om te besteden,
Grt D
Collega.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Citaat[/b] (D-Men @ Jul. 20 2005,18:36)]ik wel haha ben een uitbuiter haha net een Turk, die rijden ook in grote auto's en hebben veel geld. Die gasten leven ook van een uitkering,
Mijn uitkering is voor mij / vrouw / kinderen 2, dus krijg ook huursubsidie dus heb lekker veel geld om te besteden,
Grt D
Collega.
Hahahahaha,die is leuk!
Ik gun het jullie hoor,mannen......meer dan al die pokke-karamanen.
Citaat[/b] (D-Men @ Jul. 21 2005,21:19)]Voor de rest de mensen die het er niet mee eens zijn moeten lekker hun houden!
Dit gaat natuurlijk weer helemaal nergens over hè!
Jij zou vol trots mogen vertellen hoe je naast een door de werkende nederlander gefinancierde uitkering nog weet ik hoeveel bij verdient en er dus erg goed van leeft, maar iemand die tot die betalende categorie behoort en ervan baalt te lezen hoe iemand daar toch wel degelijk tot op zekere hoogte misbruik van maakt zou moeten zwijgen?!
Je moet doen wat je niet laten kunt en dat kan ook in dit land, tot je eventueel gepakt wordt dan.
Anderen moeten en mogen ook doen wat ze niet laten kunnen en als dat inhoudt kritiek op jou uiten dan is dat maar zo.
Heet vrijheid van meningsuiting weet je nog...
Citaat[/b] (D-Men @ Jul. 21 2005,21:19)]Voor de rest de mensen die het er niet mee eens zijn moeten lekker hun houden!
Dit gaat natuurlijk weer helemaal nergens over hè!
Jij zou vol trots mogen vertellen hoe je naast een door de werkende nederlander gefinancierde uitkering nog weet ik hoeveel bij verdient en er dus erg goed van leeft, maar iemand die tot die betalende categorie behoort en ervan baalt te lezen hoe iemand daar toch wel degelijk tot op zekere hoogte misbruik van maakt zou moeten zwijgen?!
Je moet doen wat je niet laten kunt en dat kan ook in dit land, tot je eventueel gepakt wordt dan.
Anderen moeten en mogen ook doen wat ze niet laten kunnen en als dat inhoudt kritiek op jou uiten dan is dat maar zo.
Heet vrijheid van meningsuiting weet je nog...
Qua meningsuiting ben ik het met je eens..
Over misbruik maken absoluut niet..
Ik heb geen zin om aan de pijpen van bobos te blijven dansen en te werken voor een habbekrats terwijl ik op een andere manier veel meer kan verdienen..
En die paar centen die ik dan teveel tot mij neem staan imo niet in vergelijking met wat topmanagers voor schurkenstreken te leveren door maar te graaien in de geldpot..
Ik vraag me wel es af of jan de burgerman grote oogkleppen opheeft en dit allemaal gewoon niet wil zien en murw is gemaakt door het slavensysteem waarin mensen werken..
Mijn ogen zijn geopend en ik heb geen zin om ze weer af te sluiten en een brave loonslaaf te zijn..
AMEN
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Citaat[/b] (wilfredt @ Jul. 22 2005,14:46)]oke ik reageerde mischien wel wat heftig maar ik mag ook zeggen wat ik denk en voel net als iedereen.
ik bekijk het van mijn kant en jij van jou kant. daar is niks mis mee
en gewoon handel doen doe ik ook ik verkoop ook alles wat los en vast zit daar is niks mis mee.
ps: laten we het wel gezellig houden
Aah,dus omdat jij ook handelt MAG Dmen dat ook van je maar je hebt nog geen uitkering weten te regelen dus dan mag Dmen ook geen uitkering......beetje krom he?
En ik heb nog steeds niet gehoord van je waarom je ineens niet meer wilt meeten....
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment