Facebook en Instagram zijn wat MySpace eens was. Twitter is in snel tempo aan het verouderen. Het zal allemaal wel overwaaien. Er zullen altijd mensen overblijven die wat meer diepgang en/of achtergrondinformatie zoeken. Voor hen is een website of forum een gepaste informatiebron.
Wie zijn hier allemaal nog op Bodynet?
Collapse
X
-
Originally posted by niet_hier View PostFacebook en Instagram zijn wat MySpace eens was. Twitter is in snel tempo aan het verouderen. Het zal allemaal wel overwaaien. Er zullen altijd mensen overblijven die wat meer diepgang en/of achtergrondinformatie zoeken. Voor hen is een website of forum een gepaste informatiebron.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by Aldo Raine View PostJe doet mij een beetje denken aan ene Sylvana Simons. Het maakt niet uit wat er gezegd wordt. Je zal altijd wel een manier vinden, en het zo draaien voor jezelf om chronisch gekwetst te zijnEen dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by frankey View PostDan ben je de grootste mongool die rond loopt op deze aardkloot, als je me druft te vergelijken die debiel
Janny barents houdt de boel nauwlettend in de gaten dus hou het beschaafd en vriendelijk jongens
p.s. ot: ben ook weer present sinds de site geen pink panther plaatje meer geeft
Comment
-
Originally posted by frankey View PostLog soms nog even in, maar goed deel van de admin's hebben bewust dood laten gaan meerder malen met vast kern aangeven om de rotte appels te verwijderen. Maar alles was prima zo toch en kijk het resultaat zonde maar waar.
Even serieus man fora zijn these days net als een 6x p/d rijst-en-kip voedingsschema, ingehaald door de tijd. Ik vind een forum prima hoor maar 95% v/d 16-jarige beachboys gaat nu naar instagram/facebook etc. Niet voor niks dat DBB ook 10x minder traffic heeft dan een paar jaar geleden he.
Comment
-
Originally posted by Beachboy View PostProbleem met forums is vaak dat ze niet echt mobiel vriendelijk zijn.
zou eerder de blame bij de smartphone leggen.
Forum als app zou denk ik wel werken, zeker met melding-weergave. Eigenlijk geen idee of het überhaupt mogelijk is.
Zelf heb ik een hele periode dit jaar ook weinig achter de pc gezeten met als gevolg dat ik hier ook niet meer kwam.
Zat ook op een hondenforum, dat inmiddels is doodgebloed. Maar een gedeelte van de mensen daar is in een FB-goep gegaan en dat leeft nog wel behoorlijk. Wat er dan wel voor zorgde dat het forum compleet de nek werd omgedraaid.
Comment
-
Originally posted by akito View PostZo huppatee shots fired, nog even een laatste rel voordat BN definitief naar het internetkerkhof gaat met onze enige echte onofficieel verstandelijk beperkte frankey in de hoofdrol.
Janny barents houdt de boel nauwlettend in de gaten dus hou het beschaafd en vriendelijk jongens
p.s. ot: ben ook weer present sinds de site geen pink panther plaatje meer geeft
Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Zo af en toe. Ik moet het trainen weer oppakken.
Originally posted by Aldo Raine View PostSocial media met name Facebook en Instagram is sowieso het afvoer putje voor mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Wat je daar tegenwoordig voorbij ziet komen. Voordeel van het forum vond ik altijd dat ik er even een kwartiertje voor ging zitten achter mijn computer, en daarna was het klaar. In plaats van als een zombie over mijn tijdlijnen te scrollen wat je tegenwoordig ziet op de telefoon.Last edited by inferno_0666; 27-10-2016, 09:44.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-