Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
LOL dat is nog verder weg... ligt toch boven Nederland zit net te denken een maat van me heeft een cafe/eetgelegenheid hier in Spijkenisse gekocht dus mischien ook een optie?? alleen slapen word moeilijk dan
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Citaat[/b] (red @ Sep. 25 2005,19:43)]LOL dat is nog verder weg... ligt toch boven Nederland zit net te denken een maat van me heeft een cafe/eetgelegenheid hier in Spijkenisse gekocht dus mischien ook een optie?? alleen slapen word moeilijk dan
Citaat[/b] (corina @ Sep. 25 2005,19:26)]Pleuris end weg
Dat heb je gewoon voor elkaar over
Snipke heeft er 4 uur over gedaan
MOet je niet zeggen corrie, zo weet iedereen dat ik verkeerd gereden ben , maar he ik heb tenminste de moeite gedaan.
Had ik geweten dat de terugreis zo kort zou zijn was ik langer gebleven, maar durfde het vrouwtje thuis niet te lang alleen laten met de kids alleen en ze is nog niet 100% te been
Vonden we super van je want jij moest van ver komen en met de drukte die je thuis al hebt nam je toch maar de moeite om langs te komen,topper!!
Het was heel erg gezellig en voorbij gevlogen dus we moeten het nog maar eens dunnetjes overdoen...
@Bigmans
Jij bent de ranzige man hier en niet ik....ik had alleen maar oog voor de fles Bacardi,gab.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment