Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (snipke @ Sep. 25 2005,23:17)]Had ik geweten dat de terugreis zo kort zou zijn was ik langer gebleven, maar durfde het vrouwtje thuis niet te lang alleen laten met de kids alleen en ze is nog niet 100% te been
Grtz
wat heb ik hier nou weer mee te maken ??
zeker tof dat je der was snip
volgende keer lekker blijven pitten en door zuipen
Citaat[/b] (snipke @ Sep. 25 2005,23:17)]Had ik geweten dat de terugreis zo kort zou zijn was ik langer gebleven, maar durfde het vrouwtje thuis niet te lang alleen laten met de kids alleen en ze is nog niet 100% te been
Grtz
nog niet 100% te been, wil zeggen beentje dat ze nog niet echt hersteld is, heb jij niks mee te maken gozer.
Grtz
nog niet 100% te been, wil zeggen beentje dat ze nog niet echt hersteld is, heb jij niks mee te maken gozer.
Citaat[/b] (red @ Sep. 25 2005,19:43)]LOL dat is nog verder weg... ligt toch boven Nederland zit net te denken een maat van me heeft een cafe/eetgelegenheid hier in Spijkenisse gekocht dus mischien ook een optie?? alleen slapen word moeilijk dan
slapen? Op een feestje van red?whaha..
grtz
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Inderdaad is wel een stukje dichter bij. En we bljven gewoon met z'n alle bij red hangen totdat we weer een beetje nuchter zijn. Hebben we ook geen problemen met rijden.
Grtz.
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 27 2005,10:25)]Wat maakt de afstand nou uit, iedereen heeft een auto?
Maakt mij niet uit wie wat waar geeft laat maar weten en zorg dat er bacoo is..
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment