Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
2. Na het zoveelste smakeloze kopje koffie, vroeg ik: zet je hem espresso?
3. Het koeriersbedrijf bood hem een loopbaan.
4. 06 is meestal geen netnummer.
5. De dominee vroeg wat ik van de doopvont.
6. Voor pech onderweg hadden ze pannekoeken bij zich.
7. Toen de klok stilstond, wist ik al hoe laat het was.
8. Mijn stofzuiger heeft het begeven, vandaar dat ik deze bezemsteel.
9. De ster sprak de waarheid, maar de astroloog.
10. Ze vond die zeem een lapmiddel.
11. De uitgever probeerde zijn snor te drukken.
12. Toon de man voor het vuurpeleton stond, schoot hem wat te binnen.
13. Er is niemand die op mijn cabriolet.
14. Als blikken konden doden hadden ze er geen erwten in gedaan.
15. Een egoïst is iemand die niet aan mij denkt.
16. Ik ben niet arrogant, ik ben de beste.
17. Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst.
18. Ik hou altijd een stuk maand over aan het eind van mijn geld.
19. Ik ben in de 7e hemel, de andere 6 wilden me niet.
20. Jij bent de vrouw van mijn dromen. Dat wil ik graag zo houden.
21. Ik mis mijn ex nog steeds, maar ik kan al beter richten.
22. Ik wou dat ik een vulkaan was, dan zou ik de hele dag roken en zou iedereen zeggen: kijk, hij werkt!
23. Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.
24. Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels.
24. Wil degene die mijn fiets heeft gejat ook mijn krantewijk overnemen?
25. Als de Telegraaf de krant van wakker Nederland is, blijf ik liever slapen.
26. Ik geloof niet in sprookjes zei ze en startte haar bezem.
27. Gelezen op een urinoir: Nederlands toekomst ligt in je hand.
28. Ik heb een minderwaardigheidscomplex, goed hè!
29. Wij van de boerenpartij zijn voor halfvolle werkgelegenheid.
30. Als ik haar dump, welke container moet ik dan nemen?
31. Bericht aan de regering: ik heb ook geen geld, maar daarom ga ik het nog niet van anderen afpakken.
32. Mijn vriendin heeft me bedrogen, vorige week vertelde ze dat ze was vreemdgegaan, maar dat blijkt helemaal niet waar te zijn.
33. Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?
34. Mochten er verkiezingen zijn, stem op Bert en Ernie. Zij halen de bananen wel uit hun oren.
35. Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt.
36. Bevalt de nieuwe secretaresse?" " Ja zeker, maar we weten nog niet van wie."
37. Pas maar op voor mij, zei het klontje tegen de biet, ik ben geraffineerd.
38. Van mensen, die nooit wat geven, daar krijg ik wat van
39. Als hij niets anders te eten had, leefde Godfried van bouillon.
40. Ik zou Van Klaveren van harte door de ruiten kunnen schoppen.
41. "Schat, ik heb je gemist." fluisterde hij. En hij dacht bijzichzelf: "Volgende keer zal ik beter mikken."
42. Jan met de pet volgt zijn leiders klakkeloos.
43. Toen de toerist in het Engelse postkantoor een postzegel vroeg kreeg hij een stamp.
44. Toen ik de prijs van de sla zag kreeg ik een krop in de keel.
45. Licht is sneller dan geluid. Daarom lijken sommige mensen zo intelligent... tot ze beginnen te praten...
46. Als jij goed bent voor je baas, dan is je baas goed voor zichzelf.
Wat is er makkelijker voor een man om te maken een jongetje of een meisje.......meisje het voorbeeld ligt voor hem
Als het met jouw goed gaat, gaat het met mij ook goed. Als jij huilt, huil ik ook. Als jij verdrietig bent, ben ik het ook en als jij geil ben bel me dan ff
Ik heb vannacht over je gedroomd. Je was heel bruin en kon heel goed zwemmen. Toen ik achterom keek heb ik je toch maar door gespoeld.
langzaam glij ik in je cm voor cm ga steeds dieper je bent zo heet en nat ik verlang naar je diepte lekker he zo'n heet bad!!!
All women tell me I'm a bad man, but wasn't Batman a good guy?
Zakendoen is als sex: het is warm, prettig, en toch weet je dat je genaaid wordt.
Als één zwaluw nog geen zomer maakt, hoeveel dan wel?
Ik praat steeds vaker in mezelf, maar dat is niet erg, zolang ik het maar met mezelf eens ben.
Heel zachtjes kom je s'nachts naar me toe en betast je al mijn naakte plekken totdat je de plek hebt gevonden en begint te zuigen. Je vindt het heerlijk..., ### MUG
Ik zoek je gaatje en steek hem er in. Ik begin te pompen en te hijgen. Dan zit je weer vol!!! Gelukkig!
Ik kan weer fietsen
Als een regendruppel zou betekenen ik hou van jou en jij zou me vragen hoe veel ik van je hou dan weet ik zeker dat het de hele dag regenen zou
Je zult je sexleven moeten halveren. Welke helft zal je laten vallen: erover praten of eraan denken?
Ik had je nodig, dus ik stak hem erin. toen je vol was en ik moest betalen was ik pas echt genaaid. verdomme benzine is duur!
wat ik je nu ga zeggen zal je misschien heel veel verdriet en pijn doen, maar voor je het van een ander hoort zeg ik het liever zelf! De PAASHAAS BESTAAT NIET
Is jouw moeder een hoer? Nee! Oh, dan wil ik mijn geld terug
Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie
Vrouwen zijn als goocheltrucs: we hoeven ze niet te begrijpen om ze te bewonderen.
plantjes moet je zaaien poesjes moet je aaien meisjes moet je naaien en als je geil bent moet je me nr draaien
Het leuke van het wonen in een klein dorp is dat, als ik niet weet waar ik mee bezig ben, iemand anders het wel weet
Loesje het kleine loeder zat nog in de buik van haar moeder maar, toch wist ze zich zo te draaien dat ze zich door haar vader liet naaien.
2zielen
1gedachte
5minuten lol
9maanden bol
k Heb net een hersenscan achter de rug. Ze hebben niets gevonden!
Het leven is net als een flesje bier dat bijna leeg is: je hebt er altijd teveel van gehad en er is nooit genoeg over.
Vroeger had ik een wasbord, nu heb ik een droogtrommel.
Als je nooit auto hebt gereden, heb je nooit echt leren vloeken.
Buurman: "Buurman, uw vuurwerk komt mijn kant uit"
"NATUURLIJK, IK STA TE MIKKEN LUL."
Hee, ik betaal meer belasting dan de koninklijke familie, ik wil ook wel eens een lintje doorknippen
Mijn auto is net als een bodemloze put: je blijft er geld in gooien en maar wensen dat het beter wordt.
Shit happens,... en daar ben jij het levende bewijs van.
Hoe lelijk ze ook is, als je vrienden het maar niet zien!
Zo heb er nog veel meer maar voorlopig ff genoeg gespamt
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment