Tong-piersing

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hmwa jullie kan ik ook wel hebben denk ik ren in ieder geval harder als jouw bolle.... hehehe
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik snap niet dat sommige dat homoachtig vinden
      Het is in princiepe geen sieraad maar ergens anders voor (even nadenken) dus is het eigenlijk voor mannen.
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

mijn vriendin vond het maar wat prettig
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ligt er beetje aan waar man piercing heeft..vind zelf tepel en tong bij een man wel ehh nouja geil..whahaha
          navel is gay..maar dat is mijn mening.
          Tong heb ik 2 dagen last van gehad..moeilijk eten zeg maar.
          Moelijk praten heb ik niet echt gehad..1 dag heel klein beetje maar..beetje slissen alleen in begin..maar dat verdwijnt weer..en weinig smaak toen..maar trekt ook weer bij.
          You! Out Of The Gene Pool - Now!

Comment

Ik heb een keer gelezen dat als je er 1 in je tong neemt je tong er kan afvallen enzo, of je tanden naarmate veel kleiner worden omdat dat dingetje steeds derlangs gaat en zo het net lijk later of je tandloos ben enzo
            "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Was een x op torhout (festival) en toen stond er een vent naast me (lees biker) met baard en kale kop en navelpiercing ik was toen in een andere staat en heb die vent echt 5 minuten uit staan lachen..... vond tie niet leuk

Comment

@ red: en ik mag niet lachen ofzo??? ik ben constant in een 'andere' staat. hahahahahahaha

nee jongens, sorry, piercings zijn gay. punt uit.

en nu allemaal op kenshu bashen!!!
                I just live once and I want the max out of it!

Comment

Als je als man een tongpiercing neemt, en dit de orale bevrediging bij de vrouwelijke partner verbeterd dan heb je waarschijnlijk gewoon en een slechte techniek.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (red @ Okt. 21 2005,12:47)]Was een x op torhout (festival) en toen stond er een vent naast me (lees biker) met baard en kale kop en navelpiercing ik was toen in een andere staat en heb die vent echt 5 minuten uit staan lachen..... vond tie niet leuk
                    Whahaha, ik zou me dan toch ook echt doodlachen!!!
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

Het metaal van de tongpiercing kan idd het email van uw tanden aantasten, en kan dus niet echt gezond zijn. Maar wat is wel gezond .................... as misschien

Grtz
                      stil growing

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (snipke @ Okt. 21 2005,14:52)]Het metaal van de tongpiercing kan idd het email van uw tanden aantasten, en kan dus niet echt gezond zijn. Maar wat is wel gezond .................... as misschien  

Grtz
                        Ik heb geen email in/bij mijn tanden gezien? Waar zit tie dan?
                        "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

emaile tandglazuur.... was voor mij ook de reden om hem eruit te halen... mis een stukje voortand

Comment

Mailtje gemist dus..

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (red @ Okt. 21 2005,17:13)] emaile tandglazuur.... was voor mij ook de reden om hem eruit te halen... mis een stukje voortand
                              je hebt nu ook al staafjes met kunstof balletjes he
                              Who's the Chef

Comment

Ja die vrat ik op was ik meestal niet nuchter zeg maar als ik dat deed

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X