Nokia 7710 te koop!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nokia 7710 te koop!

voor meer info zie...

325 vraagprijs!

voor meer info, vraag gerust!
    Attached Files
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Neem aan dat je hem ook al op marktplaats of speurders hebt gezet?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

van de wagen gevallen??

simlock vrij mag ik hopen?
      Who's the Chef

Comment

Nee helemaal eerlijk doos alles, simlockvrij, ik ben opgebeld voor een proef voor mobile tv (dus tv op je telefoon) uit te proberen, en dit heb ik 3 maanden moeten doen, en 2 vragenlijsten invullen en regelmatig op dat forum reageren enz., en dat heb ik dus gedaan en toen kon ik kiezen voor deze telefoon of een vvv bon van 50 pleuro, tja keuze snel gemaakt. Dus helemaal eerlijk, touchscreen alles. Uiteraard heb ik hem ook op viavia enz. gezet maar daar zijn van die k.u.t. buitenlanders uit Amerika en Nigeria enz. die 450 en 550 pleuro bieden (en dat vertrouw ik dus voor geen meter) en dan krijg ik een mailtje of ik even wil uitzoeken hoe duur het is om naar hun te versturen blablabla, met als gevolg met een bod van 550 bied niemand er meer op, en kijken ze er volgens mij niet eens meer naar!

Hier bijvoorbeeld 1 van die berichten:
        Bericht van grrenene ggg: hello seller, i will like to make an inquiry for your
        item .i will like to buy it for my daughter who went for agricultural research
        in nigeria and it is needed urgently and i will like to know the item price plus
        shipping cost to nigeria.i will like to pay you with via westernunion money
        transfer. i will be offering you eur 450for this item including shipping via
        usps first classs to nigeria.if my offer satisfy you mailme with your full
        details for the payment
        "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Jep...De zogeheten 'Scammers' zijn weer actief!
          Lozen die lui!

Fighting for peace is like fucking for virginity.

Comment

via western union nooit betalingen aanvaarden marco, want je kan die checks nergens optrekken en ze zijn niks waard. Je kan die checks op het internet zelf bestellen.

Knappe mobiel (of hoe dat jullie dat ook noemen) maar een beetje te duur voor mij. Als je er niet vanaf geraakt en je doet van de prijs af hoor ik het graag

Grtz
            stil growing

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (snipke @ Dec. 01 2005,21:24)]via western union nooit betalingen aanvaarden marco, want je kan die checks nergens optrekken en ze zijn niks waard. Je kan die checks op het internet zelf bestellen.

Knappe mobiel (of hoe dat jullie dat ook noemen) maar een beetje te duur voor mij. Als je er niet vanaf geraakt en je doet van de prijs af hoor ik het graag

Grtz
              Ja, ik schijt er de balen van, ik zat te denken om mijn rekeningnummer te geven dat ze het overmaken en dan zal ik het opsturen maarja dat zullen ze never nooit doen, en ben ook bang dat er dan wat met me rekening zelf ken gebeuren ofzo, ik heb der tot op heden nog nie veel haast mee om dat ding te verkopen maar alstie omlaag gaat laat ik het je weten, voor de feestdagen wil ik hem wel het liefst kwijt!

Comment

jou lievelings feestdag is toch maandag al marco??

mag je wel opschieten hahah

geefr er 200 pleuro voor
                Who's the Chef

Comment

uh... Marktplaats.nl

Lekker makkelijk en in nederland. Als ze niet aan hun afspraken houden kun je ze opzoeken Ā  Ā 

ik 205

Comment

206
                    Who's the Chef

Comment

Off-topic;

waarom staat er bij je avatar alleen een x haagsemarco?

Greets...

Comment

ge blocked fototje door jou pc waarschijnlijk

of marco's foto is uit de data base
                        Who's the Chef

Comment

Hoezo maandag? Die volg ik niet, en haha nee 200 beetje te weinig, heb nu met een Nederlandse gozer contact, en ga kijkuh hoeveel het gaat lukken maar ik heb een vraagje:

Dear seller ,
                          i have made an offer for your item and will want to
                          pay for it through bank transfer .so therefor i need your bank account
                          information to make payment.please after payment i will want the item to be
                          shipped to my country via post.thank you.

greet pleasantly.

ben gray.

Dit bericht kreeg ik, wat als ik nou mijn rekeningnummer geef, is dit een risico? Hij heeft 600 geboden, en zoals hij zegt laat ik hem dan eerst het geld overmaken op mijn postbank rekening en dan kan ik hem opsturen, alleen wat vinden jullie verstandig, ik zit hard te twijfelen, als hij die 600 overmaakt, en ik hem derna ken opsturen moet dat toch kunnen? Wat kan hij met mijn rekeningnummer doen?

Comment

als het goed is kan je een over gemaakt bedrag een X aantal dagen na dat je het hebt over gemaakt terug laten halen door je bank
                            dus dan stuur jij je pakje mooi op en hij haald het geld gelijk terug

je zou het kunnen proberen en dan lang wachten met opsturen

ik heb wel is gehoord dat je het na een maand nog kan terug laten schrijven

dus ik zou het zo ie zo niet doen

ik zou het lekker handje contantje doen nix met overmaken of wat dan ook

ps
                            ik kom je zo 200 eur brengen woon vlak bij je he hehe
                            Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (been @ Dec. 02 2005,12:40)]ge blocked fototje door jou pc waarschijnlijk

of marco's foto is uit de data base
                              Staat er bij jou wel een foto dan??

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X