Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja had een ander avatar genomen alleen die deed het nie, en had tot op nu geen zin om dat te veranderen! maar ehm wat als ik hem het laat overmaken en dat geld gewoon lekker apart hou, en gewoon niks opstuur, zo een verstuur bewijsje heb ik zo gemaakt en kan hij dat geld via een soort instantie terug halen ofzo?
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Ik zou het niet doen Marco, die kerels zijn zo gehaaid dat het ongelooflijk is. Ik had indertijd mijn alfa op het internet gezet en kreeg ook veel reacties vanuit engeland en amerika enzo, maar toen kreeg ik van de site autoscoot24 een melding dat ik moet oppassen met dergelijke kerels want die sturen een check en je kan hem nergens innnen, of je geeft uw bankrekeningnummer en een paar dagen laten is het geld weg. Gewoon handje contantje, geduld is ook een mooie zaak he
Citaat[/b] (been @ Dec. 02 2005,15:22)]207.10 Ā kom ik het vanaaf ff brengen
geloof die achilles maar niet hoor
die gast is net zo onbetrouwbaar als die gasten die je een aanbieding doen
Ā Ā
Nah, hagenesen vertrouw ik anders zelf ook nie (spreek uit ervaring )! Maar ga door dat kan wel hoger!
Ik ben vergeten de postbank te bellen had dat wel moeten doen, en tja 600 is heel veel voor dit ding ja! Ik zou zoveel geld er never nooit voor over hebben!
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Deze mensen uit Nigeria en andere landen zijn PURE OPLICHTERS!
Marktplaats / Speurders / 2dehands en andere site's waarschuwen je dan ook niet in te gaan op hun interesse. Deze mensen bieden altijd boven jou vraagprijs, en vragen of je het kan versturen omdat hun zoon / dochter / opa / oma / moeder of vader in het buitenland zit.
Pas maar op voordat je het weet ben je ''opgelicht'', en dan heb je helemaal niets meer. Kan je het producht net zo goed naar mij opsturen want dan krijg je ook niets hahahahaha
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment