Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Die stylo van mister big gek, nah nah ik weet het niet maar als je naar Ibiza gaat, lopen 1000 keer lekkere wijven , Belle Perez prutser ben jij gek......
Ze lijkt op een kassiere van de Albert Hein ouwe, hahaha
Citaat[/b] (philip @ Dec. 23 2005,20:00)]Die stylo van mister big gek, nah nah ik weet het niet maar als je naar Ibiza gaat, lopen 1000 keer lekkere wijven , Belle Perez prutser ben jij gek......
Dat ding ligt bij jou dus....!!! And watch me bro...!!!
@ philip
Zeker er lopen echt niet veel vrouwen rond zoals Belle! En als er zulke chicks bij de AH werken waarom ga jij dan altijd naar de Aldi prutsa....!!!
Jullie kunnen lullen wat je wilt, maar Belle is en blijft voor mij de mooiste vrouw !!!
Mr. HOLLAND 2006 NAC Mr. HOLLAND 2007 NAC 3e Mr. WORLD 2007 NAC
Citaat[/b] (philip @ Dec. 23 2005,20:00)]Die stylo van mister big gek, nah nah ik weet het niet maar als je naar Ibiza gaat, lopen 1000 keer lekkere wijven , Belle Perez prutser ben jij gek......
grtz Philip.........
Die is hard
zeg het nog maar is phil
die chick die jij bij je had kan niet aan belle tippen hoor kerel
Die had ik niet bij me gek, kwam dat wijf tegen gek in dat cafe, ken dat wijf uit Wassenaar, das een molenpaard van 150 kilo, ff netjes een praatje gemaakt, ben netjes opgevoed mannen, hahaha......
Was het nog wat Been in die kindertent heb je nog aan klitjes gelikt van chicks van 11?, hahahaha
En maar praatjes hebben over super lekkere wijven, en Ibiza chicks! Dream on gozer!!!
En bij dat dikke paard heb je gewoon een blauwtje gelopen!Heb trouwens wel gehoord dat jezelf idd zo lelijk als de nacht bent dusss....!!!
Zegt meneer met de gaarste rotkop (bewijs is avatar) !!!
En oh ja aan jou Sig te zien heb jij al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
dagen niet geleefd!!! jij dikzak!!!
Citaat[/b] (Mr. B.I.G. @ Dec. 24 2005,14:07)]Zegt meneer met de gaarste rotkop (bewijs is avatar) !!!
En oh ja aan jou Sig te zien heb jij al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
dagen niet geleefd!!! jij dikzak!!!
je gaat toch niet weer jalloers doen heh ...
snap dat het moeilijk is dat zelfs je eigen moeder je lelijk vind en je maar blijft vertellen dat je er wel goed uitziet...
Toen je pasgeboren was vond je moeder je zo lelijk dat ze je eigenlijk terug wou stoppen
In the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment