Bloedonderzoek en andere zaken.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb ook tijden dat ik slecht in slaap kan komen. Meestal tijden waarbij je ook te maken hebt met stress.

Ik hou al rekening met de standaard zaken (geen koffie, vaste tijd naar bed, tot rust komen voor het slapen enz.). Daarnaast neem ik nog ZMA, waar je ook wat slaperig van wordt. Bij stress neem ik een halfuur voor ik naar bed ga ook nog valeriaan. Dat is een kruid wat helpt bij lichte nervositeit en je wordt er rustig van.

Ondanks dat lig ik soms nog 1-2 uur wakker, dat is echt vervelend. Vooral omdat ik 's ochtends dan moe ben. Wat bij mij wel helpt is om dan gewoon vroeg op te staan, ook op vrije dagen de wekker zetten op tijden dat je normaal ook opstaat.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Je vrouwtje voor het slapen gaan flink nemen wil ook wel eens helpen. Als je geen vrouwtje hebt, dan maar flink aan je pik trekken.
      Een echte vent valt dan gelijk in slaap

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Na sex zou dat als echte vent wel zo moeten zijn ja
        Bij Corrie werkt het om die reden dan ook niet, is geen vent dus ligt daarna nog uren wakker

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Bedankt mensen voor de informatie erg fijn

grtz Philip...

Comment

Laat wel ff weten of je net zo fijn slaapt hè als je één of meerdere tips hebt geprobeerd

Greets...

Comment

dan zou ik voor de sex gaan phil

Who's the Chef

Comment

Met mijn rechterhand, ahaha uit met me chick na 5 maanden dus dat wordt handkarren, hahaha

grtz Philip....

Comment

Wat al veel gezegd is blijft het belangrijkste van alles, zorg voor een goed en vast ritme. Als je in het weekend veel gaat stappen en dan lang uitslaapt vergooi je het hele ritme, 2-3 dagen puinhoop kan natuurlijk niet in die paar doordeweekse dagen recht getrokken worden.
                  Probeer in zo'n geval even een paar weekenden ongeveer het ritme van doordeweeks aan te nemen totdat je helemaal gewend bent.

Verder werkt het meestal heel goed om een vast 'ritueel' te hebben voordat je naar bed gaat.
                  Zet minimaal een uur voor bedtijd de tv en de computer uit en zoek iets dat voor jou erg rustgevend werkt. Lees wat, ga in bad liggen, luister wat muziek of ga bijvoorbeeld een wandeling maken. Vooral dat laatste schijnt erg goed te zijn, hondenbezitters slapen over het algemeen erg goed.
                  Zorg verder dat je niet ijskoud bent of juist te warm, vooral te koude of te warme voeten en handen kunnen snel inslapen erg moeilijk maken.
                  Ontspanningsoefeningen kunnen ook een wereld van verschil maken als je ze goed en serieus doet.

Succes enne, welterusten...  

Comment

Zal het proberen geen tv geen computer.... Jullie reageren erg uitgebreid stel ik erg op prijs...

grtz Philip.......

Comment

haha, gaat lekker he Cur
                      Daar had ik het niet over!

@Pilip

Wij zijn gewoon zo aardig hier
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

en we kampen af en toe allemaal met dit probleem
                        Who's the Chef

Comment

Probleem dat we aardig zijn?

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (philip @ Jan. 05 2006,15:30)]Met mijn rechterhand, ahaha uit met me chick na 5 maanden dus dat wordt handkarren, hahaha

grtz Philip....
                            Het is uit met je vriendin na 5 mnd heeft dat er niks mee te maken. Lig je niet teveel te denken?

GRtz.
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Lekker piekeren... slaap de laatste dagen ook weer zwaar ###... omdat die kleine weer is naar het ziekenhuis moet... en al denk je er niet bewust aan je slaapt er wel lekker verrot van
                              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Weer naar het ziekenhuis?

Klote voor jullie, sterkte de komende tijd!

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X