Bloedonderzoek en andere zaken.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bedankt
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (red @ Jan. 06 2006,10:32)]Lekker piekeren... slaap de laatste dagen ook weer zwaar ###... omdat die kleine weer is naar het ziekenhuis moet... en al denk je er niet bewust aan je slaapt er wel lekker verrot van
      I'm here for you bro

Comment

en al nieuws uit het ziekenhuis?

grtz Philip........

Comment

Heb je het tegen mij? hij moet er nog heen... maandag
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Achilles @ Jan. 06 2006,12:37)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (red @ Jan. 06 2006,10:32)]Lekker piekeren... slaap de laatste dagen ook weer zwaar ###... omdat die kleine weer is naar het ziekenhuis moet... en al denk je er niet bewust aan je slaapt er wel lekker verrot van
            I'm here for you bro  

Bedankt gozer

Comment

sterkte red, is idd klote dat je kleine spruit naar het ziekenhuis moet, zit automatisch in je hoofd , is het erg

Grtz
              stil growing

Comment

Waarom moet ie naar het ziekenhuis, Red?
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Nee het is niet echt ernstig... ze hebben toen die net geboren was met intuberen waarschijnlijk zn stembanden beschadigt waardoor hij nu nog steeds niet (goed) praat en ze willen kijken wat er aan de hand is en zonodig proberen te herstellen.... maar hij moet dus wel onder volledige narcose enz..... en IK wil niet meer in dat kutziekenhuis zijn dus het ligt meer aan mij denk

Comment

ah tis zonde!
                    Maar wat moet, dat moet he vaders, dus even doorbijten
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

Kan het me heel goed indenken rooie en leef met jullie mee

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik heb ook zo een probleem met ziekenhuisen als het over mijn kids gaat, vriendin gaat liever zelf zonder dat ik erbij ben, heb al eens een dokter vast gehad omdat hij mijn dochter pijn deed.

Sterkte red, hopelijk kan het zonder veel pijn opgelost worden

Grtz
                        stil growing

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (red @ Jan. 06 2006,16:24)]Nee het is niet echt ernstig... ze hebben toen die net geboren was met intuberen waarschijnlijk zn stembanden beschadigt waardoor hij nu nog steeds niet (goed) praat en ze willen kijken wat er aan de hand is en zonodig proberen te herstellen.... maar hij moet dus wel onder volledige narcose enz..... en IK wil niet meer in dat kutziekenhuis zijn dus het ligt meer aan mij denk
                          sterkte red en jegezin uiteraard ook
                          Who's the Chef

Comment

Balen Red, die koters van jou hebben het ziekenhuis toch al wel genoeg van binnen gezien in hun korte leventje.
                            Hoop dat er iig iets zinnigs uitkomt en dat ze het zonder pijn en andere ellende op kunnen lossen, sterkte!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X