Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (red @ Jan. 06 2006,10:32)]Lekker piekeren... slaap de laatste dagen ook weer zwaar ###... omdat die kleine weer is naar het ziekenhuis moet... en al denk je er niet bewust aan je slaapt er wel lekker verrot van
Citaat[/b] (red @ Jan. 06 2006,10:32)]Lekker piekeren... slaap de laatste dagen ook weer zwaar ###... omdat die kleine weer is naar het ziekenhuis moet... en al denk je er niet bewust aan je slaapt er wel lekker verrot van
I'm here for you bro
Bedankt gozer
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Nee het is niet echt ernstig... ze hebben toen die net geboren was met intuberen waarschijnlijk zn stembanden beschadigt waardoor hij nu nog steeds niet (goed) praat en ze willen kijken wat er aan de hand is en zonodig proberen te herstellen.... maar hij moet dus wel onder volledige narcose enz..... en IK wil niet meer in dat kutziekenhuis zijn dus het ligt meer aan mij denk
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
ik heb ook zo een probleem met ziekenhuisen als het over mijn kids gaat, vriendin gaat liever zelf zonder dat ik erbij ben, heb al eens een dokter vast gehad omdat hij mijn dochter pijn deed.
Sterkte red, hopelijk kan het zonder veel pijn opgelost worden
Citaat[/b] (red @ Jan. 06 2006,16:24)]Nee het is niet echt ernstig... ze hebben toen die net geboren was met intuberen waarschijnlijk zn stembanden beschadigt waardoor hij nu nog steeds niet (goed) praat en ze willen kijken wat er aan de hand is en zonodig proberen te herstellen.... maar hij moet dus wel onder volledige narcose enz..... en IK wil niet meer in dat kutziekenhuis zijn dus het ligt meer aan mij denk
Balen Red, die koters van jou hebben het ziekenhuis toch al wel genoeg van binnen gezien in hun korte leventje.
Hoop dat er iig iets zinnigs uitkomt en dat ze het zonder pijn en andere ellende op kunnen lossen, sterkte!
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment