Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik was ook zeker van plan om te blijven sporten. Laatste tijd ook een beetje te vaak gefeest in het weekend, waardoor ik de rest van de week geen zin had om te sporten. Zal waarschijnlijk ook daar aan liggen.
grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Citaat[/b] (been @ Feb. 07 2006,11:05)]wat een ego ben jij zeg
dat gun je snip toch wel man
hij heeft waarschijnlijk nog nooit een vliegtuig gezien
ik denk dat ik al meer van de wereld gezien heb dan jij Been, dus vliegen is me totaal niet vreemd. En tenslotte heb ik vroeger met alfa gereden dus vloog ik elke dag
Citaat[/b] (been @ Feb. 07 2006,11:05)]wat een ego ben jij zeg
dat gun je snip toch wel man
hij heeft waarschijnlijk nog nooit een vliegtuig gezien
ik denk dat ik al meer van de wereld gezien heb dan jij Been, dus vliegen is me totaal niet vreemd. En tenslotte heb ik vroeger met alfa gereden dus vloog ik elke dag
Grtz
Wat dan Snip was je altijd te laat doordat de auto niet wou starten en toen de auto startte jij veel te laat was en jij keihard naar je werk moest?
Dan vlieg je inderdaad, maar dat is meer spreekwoordelijk
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
IK heb ettelijke jaren met alfa gereden Rey en heb nooit in panne gestaan, als je dat beestje onderhoud zoals je elke andere auto onderhoud heb je daar geen problemen mee. Zelfs in de koudste weersomstandigheden als de buren meestal hun wagen niet aan de praat kregen , ik sleuteltje in contact en vroem direct in gang.
Maar ik versta u wel, jij zegt gewoon zoals vele zeggen die nog nooit alfa gereden hebben of geen verstand van wagens hebben
Citaat[/b] (snipke @ Feb. 07 2006,20:50)]IK heb ettelijke jaren met alfa gereden Rey en heb nooit in panne gestaan, als je dat beestje onderhoud zoals je elke andere auto onderhoud heb je daar geen problemen mee. Zelfs in de koudste weersomstandigheden als de buren meestal hun wagen niet aan de praat kregen , ik sleuteltje in contact en vroem direct in gang.
Maar ik versta u wel, jij zegt gewoon zoals vele zeggen die nog nooit alfa gereden hebben of geen verstand van wagens hebben
Grtz
hehe, die snip toch.
Je hoeft niet altijd te happen hoor!
Ik zat je ff uit de tent te lokken
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Citaat[/b] (philip @ Feb. 07 2006,17:13)]Belgse broeder??, ben Hagenees gek...
HAHA je maakt ons volk te schande, je word gewoon als belg aangezien
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Citaat[/b] (snipke @ Feb. 07 2006,20:50)]IK heb ettelijke jaren met alfa gereden Rey en heb nooit in panne gestaan, als je dat beestje onderhoud zoals je elke andere auto onderhoud heb je daar geen problemen mee. Zelfs in de koudste weersomstandigheden als de buren meestal hun wagen niet aan de praat kregen , ik sleuteltje in contact en vroem direct in gang.
Grtz
hehe, die snip toch.
Je hoeft niet altijd te happen hoor!
Ik zat je ff uit de tent te lokken
Even een vraagje: Ik ga morgen naar de huisarts , want de druk op me longen is serieus niet relax, kan je dan anti-biotica krijgen, want er komt best veel slijm los....
In the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment