Lafheid!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lafheid!

Het toppunt van lafheid= een ajaxied!

Heb je afgesproken voor zaterdag met een andere spelers groep om bonje te maken, ga je vrijdag met meer dan 50 man naar den haag, en zo een rookbom in het spelers home van den haag te goeien, en dan met meer dan 50 man 8 man in elkaar slaan met knuppels en nog 1tje neersteken ook! Kan je nagaan wat een mentaliteit die gasten hebben...

Zielige mannetjes die *****...

En wat krijgen ze, 2 wedstrijden zonder publiek!

"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Ik zweer het je ik pak zelf zo'n ###### **** een keer. ###### laffe bloedhonden zijn het. Ik weet dat er op dit board paar Amsterdammers zitten heb ik niks tegen...

grtz Philip....

Comment

Pfffff ruige gasten zijn jullie hoor...!!!
      Mr. HOLLAND 2006 NAC
      Mr. HOLLAND 2007 NAC
      3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Kijk de film Green Street Hooligans maar...

Comment

pffff weer dat gezeik over die voetbal...
            Zou anders om precies hetzelfde gebeurt zijn. Zie geen verschil tussen dat soort supporters
            grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Hier heeft woorden weghalen geen nut, blijven toch maar hooguit 3 woorden over van die hele zin...

Comment

HEHE OMG echt grotere Nerds als jou bestaan er niet...!!!  

Internetheldje!!!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
                Mr. HOLLAND 2007 NAC
                3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Jij voegt hier niks toe op dit forum, komt alleen maar poep uit je bek, met je hoerige belle perez en andere kakpraat van je. Dus tief alsjeblieft op hier, of voeg wat toe....

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (harold @ Feb. 11 2006,14:54)]pffff weer dat gezeik over die voetbal...
                    Zou anders om precies hetzelfde gebeurt zijn. Zie geen verschil tussen dat soort supporters
                    grtz..
                    HEHE Ben het met je eens Grote jongen, Dat zijn geen echte supporters de echte supporters zijn de gene die daar komen voor het voetbal
                    niet om te knokken of wat dan ook

Vind het ook maar beetje zielige mensen, zie er geen verschil in ajax of feynoord of psv of nac al die hooligans zijn het zelfde, gewoon een stelletje sport verziekers
                    stats:
                    1.65
                    52kg
                    6.5%bf
                    --------------
                    hard work ! we love the pain we bodyboulders we have to love the pain
                    Pain means bigger muscle

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (philip @ Feb. 11 2006,14:22)]Ik zweer het je ik pak zelf zo'n ###### **** een keer. ###### laffe bloedhonden zijn het. Ik weet dat er op dit board paar Amsterdammers zitten heb ik niks tegen...

grtz Philip....
                      HEHE nee hier hebben wij wat aan!!! Trieste ruige puberpraat!  

Maar uhh verder boeit het me niks wat jij ervan vindt, kijk/lees je gewoon niet stoere bink van me...!!!

En voor nu weer on-t anders is Cur straks weer chag!!!  

Mr. HOLLAND 2006 NAC
                      Mr. HOLLAND 2007 NAC
                      3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Probleem met jou is dat je geen FUCK toevoegt hier, je helpt mensen hier niet met iets, als er een probleem is of wat dan ook... Je geeft alleen poeppraat af... Je moet niet denken dat je link bent ofzo, kan je wel groot zijn, ben niet bang voor je.

Comment

OMG je had het over poeppraat he.....

Waar staat dan dat jij mij link moet vinden...

Maar kijk dat jij jezelf nou een hele flinke jongen vindt is jouw probleem.....

Het feit dat je jezelf zo aangevallen voelt zegt al genoeg...

Verder maak ik geen woorden meer vuil aan computerheldjes zoals jij...!!!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
                          Mr. HOLLAND 2007 NAC
                          3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Mr. B.I.G. @ Feb. 11 2006,14:46)]Pfffff ruige gasten zijn jullie hoor...!!!  
                            Niet in meervoud praten met gasten he! Laten we het gewoon gezellig houden op het forum philip ik wou gewoon me ongenoegen naar jullie brengen en dan ken je dat ook gewoon normaal terug zeggen, ga niet hier beetje ruzie maken met mensen van het forum dat gaat nergens over, als je wat wil zeggen doe dat gewoon op een normale manier
                            "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Laten we mijn mooie topic netjes houwen en der gewoon over lullen als mensen dat willen in plaats van dreigementjes naar elkaar gooien...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X