Spannende maandagochtend

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maar het waren geen belgen, anders zouden ze nederlands praten en niet gebroken engels.
    Wat me wel opgevallen is tijdens mijn rit naar de voorbije meeting is dat jullie in nederland op een rotonde altijd voorrang moeten geven aan van rechts komende verkeer. Hier in belgie heeft degene die op de rotonde zit voorrang op iedereen

Grtz
    stil growing

Comment

Originally posted by snipke
      Maar het waren geen belgen, anders zouden ze nederlands praten en niet gebroken engels.
      Wat me wel opgevallen is tijdens mijn rit naar de voorbije meeting is dat jullie in nederland op een rotonde altijd voorrang moeten geven aan van rechts komende verkeer. Hier in belgie heeft degene die op de rotonde zit voorrang op iedereen

Grtz
      nee hoor, hier heb je ook voorrang als je op een rotonde zit. Ikke wel in ieder geval!
      Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by snipke

Grtz
        Heb je hier ook gewoon snipke
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

dan was die kerel die mij de pas afsneedt toen op die rotonde een zeikerd, stak daarbij nog zijn middelvinger op, had ik dat geweten, dacht dat het bij jullie anders was

Grtz
          stil growing

Comment

Op de rotonde heeft bij ons voorrang inderdaad.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Uuhhh, we hebben twee soorten rotondes in Nederland...

Is ook de reden dat er twee verschillende borden zijn voor rotondes.
              Bij het ene heeft verkeer van rechts voorrang, bij de ander het verkeer op de rotonde...

Comment

Waarom maken jullie het toch zo moeilijk dan....
                Bij ons op de rotonde=voorrang dus maw, zien dat je sneller op de rotonde bent dan diegenen die van rechts komt, tenzij je hem niet ziet komen hehe
                Moraal =GAAAAS GEEEEVEUH
                Grtz
                -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                -2 know what we don't know
                -No Pain No Gain!

Comment

van links bedoel je. of rijden jullie een rotonde linksom?
                  als je iem. van rechts pakt is hij de schuldige, want hij kan nooit voor jou erop zitten. tenzij je met je belgische harses achterop hem knalt
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Nee hoor Brucie ,Laat ik het even verduidelijken voor je, als jullie beiden gelijk aan de rotonde zijn zal ie meestal sneller op zijn dan jou omdat jij nog die afstand moet afleggen tot aan het knooppunt van zijn straat dus... als je hem van verder ziet afkomen, gewoon harder gas geven dat je voor hem op de rotonde bent,snapie....??
                    Grtz
                    -C-
                    -No Pain No Gain!

Comment

Originally posted by Shannasse
                      Uuhhh, we hebben twee soorten rotondes in Nederland...

Is ook de reden dat er twee verschillende borden zijn voor rotondes.
                      Bij het ene heeft verkeer van rechts voorrang, bij de ander het verkeer op de rotonde...
                      Klopt maar er zijn er heel erg weinig nog waar je van rechts voorrang hebt. Alles zou aangepast worden.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ja maar dat maakt niet uit. als je op hem knalt, is hij de schuldige. moet ie maar niet denken dat ie voor je over kan
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

-No Pain No Gain!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X