Rare ingeving, rara wat gaat Marco doen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rare ingeving, rara wat gaat Marco doen!

Nah bij deze ga ik dus solliciteren bij de polite! Haha ja ik weet ik ga commentaar krijgen, maar zit nu op kantoor en word echt gillend gek na 3 jaar, ik zie me dit echt niet heel mijn leven doen. Is er hier iemand die ook iemand kent bij de politie en mij meer kan vertellen over de selectie procedure?!
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Gatverdamme doe ff normaal
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Verrotte is dat je de eerste jaren bijna geen donder verdient. Ze hebben uiteraard een selectie procedure en vervolgens allerlei niveau`s.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio
        Verrotte is dat je de eerste jaren bijna geen donder verdient. Ze hebben uiteraard een selectie procedure en vervolgens allerlei niveau`s.

Greets...
        Vergeleken met wat ik nu verdien, ga ik ongeveer hetzelfde verdienen hoor, zo weinig is het niet, en bij de joduh ken je doorgroeien, en waar ik nu zit ken dat niet!
        "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Jij bent wat jonger dan ik dus kan goed hoor.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Bij de joduh haha
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

je krijgt sowieso fysieke test, met rennen enzo.
              en ook ondervraging noem ik het maar. en je moet goeie antwoorden hebben want je ben zo onvolwassen of weet ik ut. geen joduh zeggen dus haha.
              zo'n vraag bevoorbeeld: waarom bij de politie?
              moet je niet zeggen dat je na 3 jaar kantoor het zat ben enzo. maar meer iets in de trant van dat je iets wil betekenen voor de samenleving. haha. succes met je geslijm daaro.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Veel geluk maat, ik heb het al 2 maal geprobeerd om bij de belgische politie te geraken. Laten ze me 2 maal alle proeven doe waaronder de cognitieve vaardigheden, psychologishe, medische, fysieke en psychotechnische proeven. Ben ik telkens met vlag en wimpel geslaagd. Weet wel dat elke resem proeven ongeveer 6 tot 8 maand duurt ,met een jaar tussen elke reeks. Kom ik telkens op het laatste commissiegesprek te horen dat ik zogezegd een te fysieke of repressieve ingesteldheid heb. Onvoorstelbaar, doen ze het na de psychologische proef, de tweede dus, neeje, zeggen ze lekker niks en laten ze me nog wat doordoen. Ben zwaar teleurgesteld, ook de politiemensen in me familie, en dan laten ze (in mijn ogen) 'minder' competente mensen en pas afgestudeerden broekies wel toe, ik probeer het niet meer te snappen, dus carriereverandering en word dus brandweerman/ambulancier...

Moraal van het verhaal: Als ze net als bij ons hun kandidaten doorscreenen, zou ik zeggen veel geluk, tracht het profiel van de politieman dat ze zoeken te doorgronden en manipuleer je verhaal, indien dit nodig is wel te verstaan!

Ik wens je veel geluk, ik vind politieman een respectvol beroep waar je wel trots op mag zijn, en een degelijke verantwoordelijkheid hebt, want zonder de politie zou het maar 'de wet van de sterkste' worden. En het is niet altijd beboeten of 'pakken' (op misdrijven, stelletje viezerikken) je kan ook veel mensen helpen met hun problemen of opkomen voor slachtoffers....
                Doe het dus met volle overtuiging, geloof er in, maar ga aub niet bij de 'Joduh' omdat je het moe bent om achter je bureau te zitten en omdat je vaag denkt dat het er wel eens leuk kan zijn....
                Veel succes en keep us posted
                Grtz
                -C-
                -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                -2 know what we don't know
                -No Pain No Gain!

Comment

Bruce was me ff voor , maar inderdaad luister nu maar een ff naar ons, en doe dit serieus, ik veronderstel dat ze net zoals hier een website hebben hebben waar je de nodige info kan vinden!
                  Nogmaal succes Bro
                  -No Pain No Gain!

Comment

Originally posted by niceguy024
                    ik vind politieman een respectvol beroep waar je wel trots op mag zijn, en een degelijke verantwoordelijkheid hebt, want zonder de politie zou het maar 'de wet van de sterkste' worden. En het is niet altijd beboeten of 'pakken' (op misdrijven, stelletje viezerikken) je kan ook veel mensen helpen met hun problemen of opkomen voor slachtoffers....
                    Let maar op dit neemt hij mee op zijn hand en gaat het gewoon voorlezen

Zonder gekheid, succes bro. Gedraag je kuis in spraak en instelling en je komt al een heel eind!

Comment

Originally posted by Achilles
                      Let maar op dit neemt hij mee op zijn hand en gaat het gewoon voorlezen
                      Hoop dat het hem helpt, de wonderen zijn de wereld nog niet uit...

Grapje hoor Marco, anders PM ik je nog wel wat meer motivatie-tips, want is idd toch wel belangrijk, daar kan je kandidatuur op doorgaan of vallen
                      Grtz
                      -No Pain No Gain!

Comment

Originally posted by niceguy024
                        Hoop dat het hem helpt, de wonderen zijn de wereld nog niet uit...

Grapje hoor Marco, anders PM ik je nog wel wat meer motivatie-tips, want is idd toch wel belangrijk, daar kan je kandidatuur op doorgaan of vallen
                        Grtz
                        ************len ken ik als de beste, ik denk dat ik wel door de tests kom, alleen conditie gaat me zwaar tegenvallen daar moet ik echt aan werken, en tja tis wel de waarheid dat ik zo kantoorbaantje zat ben en actie, en ik ben echt niet dom, ik ga zeker iets zeggen van, tegenwoordig zijn de normen en waarden niet meer wat het geweest is, en is er weinig respect voor ieder ander, en op deze manier hoop ik met mijn inzet iets bij te kunnen dragen op de maatschappij

Comment

Originally posted by Haagschemarco
                          tegenwoordig zijn de normen en waarden niet meer wat het geweest is, en is er weinig respect voor ieder ander, en op deze manier hoop ik met mijn inzet iets bij te kunnen dragen op de maatschappij

Tegenwoordig wat? Gozer je bent een broekie van 20

Comment

Zegt broekie tegen broekie
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Haha ja maar zeg eerlijk, het klinkt goed!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X