Zelfmoord

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

lijkt me moeilijk voor je snip als je niet weet wat de beweegreden is geweest van uw vader
    lijkt mij moeilijk een plaats te kunnen geven.
    als mensen nou een brief of iets achter laten met een stukje uitleg dan zal het voor de meeste mensen een stuk makkelijk zijn om het een plaats te geven

rot om te horen kerel om zo je vader te verliezen
    Who's the Chef

Comment

In die tijd was het nog veel minder geaccepteerd om toe te geven dat je problemen had, zeker voor een man. Niemand zal zoiets voor niets of voor zijn lol doen natuurlijk maar je doet je nabestaanden wel heel veel aan natuurlijk...
      Denk dat hoe oud je ook bent of wordt, de vraag wat je vader of moeder bezielt heeft je nooit los zal laten. Lijkt me dan ook zwaar om daar mee om te moeten gaan Snipke.

Comment

Ik hoorde afgelopen maandag op de sportschool dat een oude trainingsmaat van ons zich geprobeert had op te hangen, het was een knoert van een bodybuilder, een top van 190 kg op de bank, en hij zag er ook heel goed uit.
        Maar dat speelt dan toch geen rol, want hij probeerde het toch.

De sportschoolhouder kwam daarop met een verhaal van een goede vriendin van hem, slechts 22 jaar oud, drie weken geleden van een flat gesprongen, en dood.
        Bij haar ging het om geldproblemen, de bodybuilder had problemen met zijn vriendin scheen het, hij leeft gelukkig nog.
        Brear.

Comment

Als iemand met nabestaanden (jonge kinderen) zelfmoord pleegt zonder er iets over te hebben gezegd of een briefje achter te laten is het egoïstisch inderdaad.
          Verder blijft het de keus van de betrokkene of mensen die nu respecteren of niet.

@Snipke, hoop niet dat dit topic je klote laat voelen kerel! Is uiteraard nooit de bedoeling geweest. Mocht dit wel het geval zijn sluit of verwijder het topic dan!

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Nee helemaal niet collega, anders had ik gewoon niet erin gereageerd, tof dat je het even vraagt.

Het is zoals je zegt, respecteer het of niet,speelt allemaal geen rol, als iemand het echt wilt doen dan doen ze het, zo iemand kan je volgens mij ook niet ompraten

Grtz
            stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X