Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ja waarom zou je het ook erg vinden je moet het zien als compliment. want als n meid het zou vinden daar is toch ook niets ergs mee? Dan kun je wel zeggen van ja maar op meiden val ik, maar vast niet alle meiden.
gewoon openminded blijven en zo denken.
Niet mee eens, dat ieder mens BI is, ik heb gewoon niks met jongens, ik kan kijken wat ik wil, kvind ze gewoon nooit aantrekkelijk, in tegenstelling tot meisjes. En het idee om een jongen te kussen vind ik ook vies. Ben ik dan alsnog BI, maar moet ik er voor openstaan? want ik sta wel open voor meisjes, maar onaantrekkelijke meisjes hoef ik niet, en ik vind elke jonge onaantrekkelijk (voor mij dan). Ik kan wel inzien of een jongen aantrekkelijk is voor meisjes.
jij zit nog in de pubertijd geloof me daarna heb je een hele andere kijk op de wereld ok ik weet het zwak argument maar ik was net zoals jij
en als ik een mooie jongen zie dan denk ik: ja wel mooi verder niet echt zoveel maar als ik een leuk meisje zie denk ik, hmm leuk potentieel vriendin samen wonen enz enz omdat ik er ook niet 100% voor open sta ik hoef niks met een jongen ik blijf gewoon bij vrouwen..
het komt ook omdat je als hetero bent opgevoed maarja misschien kan sulfer wat toevoegen aan mijn stelling
ik vind het ook niet echt kloppen dat iedereen bi is. wel heb ik ook gehoord dat 80% van de vrouwen bi of bisexuele gevoelens hebben/gehad hebben.
hoedan ook ik ben hetero en dat zal ik ook wel blijven. vind het maar nix mannen. zou er ook niet tegen kunnen als een jongen verwijft tegen mij doet.
maar ik kijk wel eens naar mannen maar dan als een bodybuilder of sporter.
als ik een gespierde man zie kijk ik wel of het mooi is en of hij iets heeft wat ik niet heb.
ben ook zo zeker van mijn sexualiteit dat ik durf te zeggen dat sommigen mannen knap zijn. mijn vrienden zouden dat heel raar vinden als ik dat dan zou zeggen. maar die lopen dan ook constant achter hun lul aan en ik denk met mijn hersenen.
zoals ik al eerder zei ieder zijn eigen ding zolang ik maar niet wordt lastig gevallen.
ik ben zelf homo ook niet bi moet er niet aan denken om ene meisje te neuken. maar ik vind vrouwen wel echt prachtig, en ze worden ook mooier oud dan mannen. maar nee geen sex das het enige.
ik zou wel met een meisje kunnen leven maar al1 geen intieme dingen doen.
wel zou ik wel es met n vrouw het bed willen delen gewoon kijken hoe dat is.
ik wete ook niet of ik met een man kan samenleven.
toen ik nog jonger was moest ik ook niet denken om een vriend te krijgen en nu dnek ik van ja leuk graag.
zo ga je steeds een stapje verder.
ieder mens bi. haha nou val je erg diep ouwe. ik ben dus geen bi. het idee met een vent. das RANZIG
Hier sluit ik me totaal bij aan...
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment