Homoseksueele gevoelens

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dan zie je dr vast okay uit
    meiden vinden altijd jammer dat ik op gozers val
    en ik ben zeker niet verwijfd maar ook geen macho ofzo.

Comment

Homo's zien er indd meestal ik zeg meestal goed uit indd.

Maar om als echte hetero het leuk te vinden dat je sjans heb met een homo, ben je imo toch wel een beetje vreemd
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

vroeger als ik met vrienden(innen) liep zeiden ze hey je hebt sjans van die jongen daar

meestal klopte het maar ik ontkende het en werd aggressief want het was 'not done' ik wilde het niet geloven en wilde er ook niet over praten

nu heb ik die negatieve gedachten (wat moet die homo van me!! grrr) omgebuigt naar positieve gedachten en het streelt je ego ook nog eens

dat is niet vreemd dat is slim.. je bent zelf vreemd

Comment

ja waarom zou je het ook erg vinden je moet het zien als compliment. want als n meid het zou vinden daar is toch ook niets ergs mee? Dan kun je wel zeggen van ja maar op meiden val ik, maar vast niet alle meiden.
          gewoon openminded blijven en zo denken.

Comment

Originally posted by corina
            Homo's zien er indd meestal ik zeg meestal goed uit indd.

Maar om als echte hetero het leuk te vinden dat je sjans heb met een homo, ben je imo toch wel een beetje vreemd
            wie heeft trouwens gezegt dat ik hetero ben?
            misschien ben ik wel bi

ik zeg niet dat ik op elke jongen val (en dan al zeker niet macho's) maar soms heb je wel eens van: wow wat een lekker ventje

ieder mens is trouwens bi, het gaat erom of je er open voor staat.

leuke discussie trouwens ook al heb ik een groot vermoeden hoe het gaat aflopen

Comment

dat is niet vreemd dat is slim.. je bent zelf vreemd
              Kan jij ook smilies lezen of niet, kijk eens wat er achter vreemd bij mij staat

Ik vind niemand vreemd, moeten ze allemaal zelf weten, zolang diegene maar gelukkig is
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

nee ik kan geen smileys lezen, wel zien

maar deze zag ik niet

Comment

Niet mee eens, dat ieder mens BI is, ik heb gewoon niks met jongens, ik kan kijken wat ik wil, kvind ze gewoon nooit aantrekkelijk, in tegenstelling tot meisjes. En het idee om een jongen te kussen vind ik ook vies. Ben ik dan alsnog BI, maar moet ik er voor openstaan? want ik sta wel open voor meisjes, maar onaantrekkelijke meisjes hoef ik niet, en ik vind elke jonge onaantrekkelijk (voor mij dan). Ik kan wel inzien of een jongen aantrekkelijk is voor meisjes.
                  VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

jij zit nog in de pubertijd geloof me daarna heb je een hele andere kijk op de wereld ok ik weet het zwak argument maar ik was net zoals jij

en als ik een mooie jongen zie dan denk ik: ja wel mooi verder niet echt zoveel maar als ik een leuk meisje zie denk ik, hmm leuk potentieel vriendin samen wonen enz enz omdat ik er ook niet 100% voor open sta ik hoef niks met een jongen ik blijf gewoon bij vrouwen..

het komt ook omdat je als hetero bent opgevoed maarja misschien kan sulfer wat toevoegen aan mijn stelling

Comment

Ik ben anders al een tijdje uit de puberteit, ruim langer dan jij zelfs, maar ook ik vind het grote onzin dat ieder mens bi zou zijn hoor.

Comment

ik vind het ook niet echt kloppen dat iedereen bi is. wel heb ik ook gehoord dat 80% van de vrouwen bi of bisexuele gevoelens hebben/gehad hebben.

hoedan ook ik ben hetero en dat zal ik ook wel blijven. vind het maar nix mannen. zou er ook niet tegen kunnen als een jongen verwijft tegen mij doet.
                        maar ik kijk wel eens naar mannen maar dan als een bodybuilder of sporter.
                        als ik een gespierde man zie kijk ik wel of het mooi is en of hij iets heeft wat ik niet heb.

ben ook zo zeker van mijn sexualiteit dat ik durf te zeggen dat sommigen mannen knap zijn. mijn vrienden zouden dat heel raar vinden als ik dat dan zou zeggen. maar die lopen dan ook constant achter hun lul aan en ik denk met mijn hersenen.

zoals ik al eerder zei ieder zijn eigen ding zolang ik maar niet wordt lastig gevallen.
                        I'm not fat, I'm just big boned

Comment

ieder mens bi. haha nou val je erg diep ouwe. ik ben dus geen bi. het idee met een vent. das RANZIG
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik ben zelf homo ook niet bi moet er niet aan denken om ene meisje te neuken. maar ik vind vrouwen wel echt prachtig, en ze worden ook mooier oud dan mannen. maar nee geen sex das het enige.
                            ik zou wel met een meisje kunnen leven maar al1 geen intieme dingen doen.
                            wel zou ik wel es met n vrouw het bed willen delen gewoon kijken hoe dat is.
                            ik wete ook niet of ik met een man kan samenleven.
                            toen ik nog jonger was moest ik ook niet denken om een vriend te krijgen en nu dnek ik van ja leuk graag.
                            zo ga je steeds een stapje verder.

Comment

Hey, da's een eerlijke mening, Sulfer
                              Life's what you make it!

Comment

Originally posted by bruce
                                ieder mens bi. haha nou val je erg diep ouwe. ik ben dus geen bi. het idee met een vent. das RANZIG
                                Hier sluit ik me totaal bij aan...
                                "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X