Zijn wij aliens??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jack, wijze les van oom Riki:

Er zijn mensen die intern georienteerd zijn, oftewel vnml hun eigen mening respecteren. En mensen die extern georienteerd zijn, vnml belangrijk vinden wat anderen van ze vinden. Geloof me, zorg dat je intern georienteerd raakt, maakt je een stuk gelukkiger. Ik zeg het maqar alltijd zo, volwassene zijn opgegroeide kinderen, en vroeger op het schoolplein mocht je sommige en sommige niet. Dus gewoon naast je heen laten glijden. En ik zou het wel leuk vinden als er 150 man naar me keken, ben denk ik wat extroverter.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Purple @ Apr. 26 2003,00:03)]Mensen gaan er ook altijd maar vanuit dat ik een enorme bitch ben en dat omdat ik er wel leuk uitziet en slank ben...dat ik niet eet enzo...Nou dat valt best mee...  
      Beetje Bitch dan? Grapje,      

Grtz
      Ps: vind je niet bitchy, hoor

Comment

Denk jij de knuppel in het hoenderhok te gooien om te vertellen dat je homo bent, dat we, althans ik kan natuurlijk alleen voor me zelf spreken, daar door geschokt [zullen] zal zijn, Izi?
        Voor mij maakt het absoluut niets uit. Ik vind dat je mensen moet "beoordelen" op hun gedrag, als individu, en niet tot welke "groep" ze behoren.

Complimenten kunnen van vrouwen zowel van mannen leuk zijn en andersom.IK vind dat dat te maken heeft op wat voor manier het gebracht word.
        Reken maar dat bijna iedereen het leuk vind als je hoort dat je er goed uitziet, dat je de laatste tijd flink gegroeid bent.
        Nu hoor ik iedereen denken;'ik train voor me zelf en niet voor een ander' Natuurlijk, dat is ook wel zo maar af en toe een "schouderklopje" of complimentje werkt altijd erg motiverend, kan erg vleiend zijn. Ik zal er nooit op gaan timmeren.
        Het is nu eenmaal zo dat BB een sport is die ALLES met je uiterlijk te maken heeft, daar draait het om!!
        Body Builders hebben allemaal een positiefe vorm van ijdelheid.

Wat me trouwens wel in veel posts opvalt dat bijna iedereen zich ongemakkelijk voelt om over straat te lopen in een [strak] t-shirt....... ja, daar hoor ik ook bij. Dus Izi, ik hoop dat jij veel BB tegenkomt die dat wel doen

Grtzzzzz Ax  

Als er veel onzin instaat, sorry, maar get is nog "vroeg"  

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

ok zal ik ook eerlijk zijn. TOCH zou ik het niet fijn vinden om (bewust) een lustobject van een homo te zijn. ik zou me daar zeer ongemakkelijk bij voelen. kijk, als hij een compliment geeft ofzo, zouik geen probleem vinden, maar als hij echt naar me zou gaan staren ofzo, zou ik niet goed van hem worden en zou het wel es ruzie kunnen worden. zie het net als een meisje wat niet vies is van een compliment maar als je op ze gaat zitten geilen wat ze doorhebben worden ze ook pissig, tenzij ze jouzelf ook aantrekkelijk vinden. en jah.... ik val niet op mannen, dus vergelijk ik de situatie maar zo. dat niet iedereen mij nou voor homohater ofzo gaat aanzien.

greetzz bruce
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Nee hoor Bruce

Het liefst krijg ik complimenten van dames en dan bij voorkeur met de stats van bv Purple. Ik heb er echter geen enkel probleem mee als een man complimenten geeft, homo of niet.
            Zolang het in beide gevallen bij en compliment blijft no problemmo..

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Axor B. @ Apr. 26 2003,09:49)]Denk jij de knuppel in het hoenderhok te gooien om te vertellen dat je homo bent, dat we, althans ik kan natuurlijk alleen voor me zelf spreken, daar door geschokt [zullen] zal zijn, Izi?
              Voor mij maakt het absoluut niets uit. Ik vind dat je mensen moet "beoordelen" op hun gedrag, als individu, en niet tot welke "groep" ze behoren.
              Nou, ik had niet verwacht dat jullie geschokt zouden reageren (ik denk dat we daar wel overheen zijn, toch?), maar ik had wel negatieve reacties verwacht. Ik heb links en rechts op het board toch wel wat posts gelezen die in die richting wezen. Maar ik lees nu allemaal wijze woorden van jullie. Zo zie je maar weer, de soep wordt nooit zo heet gegeten...

Enne Bruce, ik zie jou echt niet als homohater hoor. Kijk, als je je ongemakkelijk voelt als een man met bepaalde bedoelingen naar je kijkt, kan ik me dat heel goed voorstellen. Daar hou ik zelfs niet van! Dus ik geloof niet dat we ruzie krijgen als we elkaar tegenkomen. Bij mij blijft het altijd bij complimenten en een praatje, ga daar maar vanuit.
              Trainen is als je neus: je moet eruit halen wat erin zit.

Comment

Ik heb absoluut niets tegen homo's. Een komplimentje of een praatje ok, maar als ze je staan op te wachten in de kleedkamer om tegelijk met je onder de douche te staan, of in de sauna te zitten, dan heb ik daar wel een probleem mee. Ik heb wel eens iemand hardhandig de sauna uitgegooid. Kreeg natuurlijk een hoop gezeik, maar men begreep mij uiteindelijk wel.

Betr. lustobject, ik mag niet klagen over de aandacht die ik van de vrouwen krijg. Maar het blijft wel allemaal een lolletje.

Ik ben het type die iedereen graag helpt in de gym, man of vrouw. Als ik een komplimentje krijg vind ik dat natuurlijk leuk, maar m'n moet niet aan mij zitten, ook de vrouwen niet. Ik ben zeer gelukkig getrouwd met m'n vrouw die zelf al 12 jaar traint, en heb dus niets te klagen.
                What's the difference between your wife and your gear?
                They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                I also love them both, and can't live without them.

Comment

Nou, ik had niet verwacht dat jullie geschokt zouden reageren (ik denk dat we daar wel overheen zijn, toch?), maar ik had wel negatieve reacties verwacht.[/quote]

Had ik nou juist niet verwacht en als het wel zo was geweest had me dat bijzonder tegen gevallen.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Purple @ Apr. 26 2003,01:48)]Jack  is trouwens wel een alien.

oja, en bedankt he

ps, als jullie volgende week niks van me horen zit ik bij de psych, met mijn alien complex

Comment

Sterkte Jack...

Greets...

Comment

Ghostbusters jagen alleen op geesten en monsters toch of misschien ook op aliens...

Kan het altijd vragen...

ps: Jack als je er niet uitkom met de psych., wil ik je ook wel helpen... haha

Comment

jij mag mij altijd helpen he

Comment

Doctor Purple in tha house !

Grtz

Comment

Lijkt me leuker als mijn eigen dokter

Greets...

Comment

toen ik klein was vond ik doktertje spelen met de meisjes uit de buurt al leuk, kan nu alleen maar leuker zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X