openingszinnen/praatjes zijn er hier players? ;)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nog 1 goeie speciaal nog voor de topic starter dan kan je dit weekeind geheid scoren

hey lekker geil stoot kussen van me hoestieee???
    Who's the Chef

Comment

Wat een topic!

Blijf gewoon jezelf, openingszinnen.....of ik zou iemand op zijn muil slaan of keihard in zijn gezicht uitlachen.

Gewoon van het moment gebruik maken, wat er dan in je opkomt is het spontaanst, meiden merken echt wel of je een openingszin gebruikt of niet.
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

Ik had een vrij hoog slagingspercentage toen ik nog aan internetdating deed...nadeel van die onzin is dat die vrouwen dan altijd meer van je willen.

Comment

internet dating nee sorry zo hopeloos ben ik nou ook weer niet

Comment

Wat ik eigenlijk dus wou zeggen....wees jezelf(ik hoop wel voor je dat je een leuk persoon bent anders wordt het wat moeilijker )want vrouwen houden niet van een ''gemaakte'' gast die effe de snelle jongen uit wil hangen.

Wees gevat maar ook serieus,praat niet teveel over jezelf en toon interesse in haar bezigheden(ook al fuckt het je geen moer ).

Ik heb geen standaardopeningszinnen.....ik zeg wat in me opkomt en zie dan wel waar het schip strandt(hopenlijk in mijn bed).

Comment

Originally posted by FlyingDot
              internet dating nee sorry zo hopeloos ben ik nou ook weer niet

Geloof mij,ouwe....daar zitten de lekkerste vrouwtjes te wachten op een toffe vent omdat ze het in hun normale leven te druk hebben met andere dingen.

Comment

oja misschien vergeten erbij te zetten maar ik zoek geen carriere vrouwen ofzo hoor

was meer van als ik een leuk meisje zie wat te doen na het flirten

maarja mijn vraag is al beantwoord thanks

Comment

Hey meisje ik heb een worst, wil je eraan ruiken?
                  VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Vroeger was ik zo'n ventje die beswel een hekel had aan van die 'patsertjes' en was er ook geen van.. later begon ik het wel lache te vinde ( niet te maar een beetje ) maar als je het een beetje bent vind ik het wel goed, het helpt wel. Ik zou gewoon kijken naar de situatie waarin je zit, er is altijd wel iets op te merken toch, owjah enneh in een groep voel je je beter dan helemaal alleen misschien dat dat ook helpt. en ander show your muscle's suc playah !
                    on the road to get huge

Comment

Originally posted by hardcoremenneke
                      en ander show your muscle's !
                      dat is wel het laatste wat ik zou doen.....
                      Verder kan ik hier weinig over zeggen want op dit gebied ben ik eigelijk een grote knooierd

gr
                      Trainingslog Farmboy:

Comment

Originally posted by hardcoremenneke
                        Vroeger was ik zo'n ventje die beswel een hekel had aan van die 'patsertjes' en was er ook geen van.. later begon ik het wel lache te vinde ( niet te maar een beetje ) maar als je het een beetje bent vind ik het wel goed, het helpt wel. Ik zou gewoon kijken naar de situatie waarin je zit, er is altijd wel iets op te merken toch, owjah enneh in een groep voel je je beter dan helemaal alleen misschien dat dat ook helpt. en ander show your muscle's suc playah !
                        aan jou heb ik helemaal niks nep-player

zoals eerder gezegt dit zit allemaal al goed

Comment

Mannetjes die de dominante uit gaan hangen die kunnen het shaken wat mij betreft.

Gelijkwaardigheid, oprecht aardig zijn, dat vind ik prettiger.

Maarja.. heb ik recht van spreken? Ik ben al jaren uit het dating-circuit
                          Life's what you make it!

Comment

waar heb je die zinnen voor nodig? een pak peuken is toch genoeg las ik in ander topic.

ennuh... eens met testo. gwoon jezelf zijn. en als je niks weet te verzinnen, ga dan geen zgn OPENINGSzin bedenken want die zijn dom. laat dan maar lopen. (toch eerst sigaretje proberen. of beltegoed)
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Waarom kan je niet gewoon een gesprek beginnen met, Hey waar ga jij heen?
                              VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

ja misschien wel lekker simpel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X