Wordt steeds gekker...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wordt steeds gekker...

Tongzoenen voor een drankje
    Uitgegeven: 14 juli 2006 08:23
    Laatst gewijzigd: 14 juli 2006 08:50

AMSTERDAM - Jonge Friese meisjes tongzoenen in ruil voor een drankje. Hulpverleners uit de noordelijke provincie melden vrijdag in De Telegraaf dat deze zoenpraktijken steeds vaker voorkomen in het uitgaansleven.

Maatschappelijke organisaties vrezen dat normvervaging op de loer ligt. Een zoen zou uiteindelijk kunnen leiden tot betaalde seks, stellen jongerenwerkers.
    Welzijnsorganisaties in Friesland zeggen het fenomeen goed in de gaten te houden nadat uit de provincie 'alarmerende berichten' bleven binnenstromen. Een campagne moet de jeugd waarschuwen voor de gevaren van de zogenoemde muntzoen.

In de steden gaat het al veel verder zoals pijpen voor een paar sigaretten e.d.
    Je zou gestopt zijn met roken..

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Het word steeds makkelijker bedoel je
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Was laatst ook bij zembla of netwerk. Dat je in amsterdam met jonge meisjes in ruil voor een bigmac of beltegoed sex kon hebben.

Ik denk dat het voor een groot deel door de ouders komt, die geen goede opvoeding hebben gegeven.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

En ik maar met mijn zoon naar de Mac gaan, had nog wel kortingsbonnen

Denk inderdaad dat het voor een groot deel aan de opvoeding ligt, zou je dochter maar zijn..

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

dus cur jij gaat van het weekeind lekker de straat op met een slof sigaretten ??

Who's the Chef

Comment

Originally posted by Curiosio
            En ik maar met mijn zoon naar de Mac gaan, had nog wel kortingsbonnen

Denk inderdaad dat het voor een groot deel aan de opvoeding ligt, zou je dochter maar zijn..

Greets...
            Ik denk ook wel dat het met de opvoeding te maken heeft, je ziet tegenwoordig toch wel veel kinderen waar bijna niet meer naar om gekeken wordt door de ouders.
            Die kinderen denken dan ook bij zichzelf, dan zoek ik het zelf wel uit, en dan gaat het vaak mis.
            Brear.

Comment

Had zoiets van de week al gelezen, ik zou mijn dochter hartstikke doodslaan iig.
              Nou ja...flinke straf geven of iets.
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

hhe tegen de tijd dat jou dochter die leeftijd heeft is ze al 2 koppen groter als jij
                Who's the Chef

Comment

het is heel erg maar komt zoveel voor dat je er bang voor word..

Comment

Originally posted by been
                    hhe tegen de tijd dat jou dochter die leeftijd heeft is ze al 2 koppen groter als jij
                    LOL

Comment

Kleinheid maakt niks uit, mijn karakter wel en geloof mij maar dat ze daar bang van is (hoop ik dan)

Echt serieus, als ze dat zou doen kan ze kiezen of delen, of het huis uit of naar mijn regels leven.

Tis maar te hopen dat ze goede vrienden krijgt en zelf zo wijs is.
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

denk dat het groten deels nog altijd aan de opvoeding licht en daar na aan de omgeving waar je leeft / woont
                        Who's the Chef

Comment

Originally posted by been
                          denk dat het groten deels nog altijd aan de opvoeding licht en daar na aan de omgeving waar je leeft / woont
                          meer omgeving dan opvoeding... geloof me maar als je dagelijks bepaalde dingen ziet doe je het ook eerder ook al is het fout.

Comment

Ik denk ook eerder omgeving.
                            Kijk maar kinderen die aan de drugs zijn, goede ouders maar toch aan de drugs.
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

ben ik niet mee eens maar das een eindeloze discussie
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X