Wordt steeds gekker...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Curiosio
    In de steden gaat het al veel verder zoals pijpen voor een paar sigaretten e.d.
    Je zou gestopt zijn met roken..

Hahahaha!!

Comment

Ja ik zeg ook omgeving, niet iedereen word erin meegesleurt, maar 80% wel. Probeer je maar eens te verzetten als je vrienden die je al 6 jaar kent opeen in de puberteit zo worden.

grtz
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

ik denk dat de meeste ouders het niet eens weten, weetzeker dat mijn oudersmij ook het leven zuur maken als ik zo meisjes omkocht, maar hoe kunnen zij dat nagaan een tongzoen ofzo kunnen ze echnie checke... dus ik bedoel maar, de meestel ouders denken mijn kind doet zoiets niet want ik heb hem of haar goed opgevoed maar vaak is het tegendeel de realiteit.
        on the road to get huge

Comment

Originally posted by dav1t0
          Ja ik zeg ook omgeving, niet iedereen word erin meegesleurt, maar 80% wel. Probeer je maar eens te verzetten als je vrienden die je al 6 jaar kent opeen in de puberteit zo worden.

grtz
          80% hoe kom je daar nou weer op mafkees

Comment

Hm..ik zal nooit denken mijn kind doet zoiets niet.
            Je weet nooit wat je kind doet (ben zelf ook kind geweest) dus weet wat voor dingen er kunnen gebeuren.

Het is gewoon denk ik alles op tijd vertellen wat er zou kunnen gebeuren.
            En hopen dat je kind zo wijs is om het goede pad te kiezen.
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

Originally posted by FlyingDot
              80% hoe kom je daar nou weer op mafkees
              Nou Normale kans = 50% Vrij groot: 70% Groot: 80%

Dus de kans is groot. imo
              VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X