vakantie.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

jazeker!
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ja, is goed gelukt, en een mooie sportschool Kees, mooi cardio gedeelte.
      Het is daar waarschijnlijk voornamelijk op fitness gericht zo te zien.
      Groet;
      Brear.

Comment

Nog een foto wel 4 jaar geleden

Last edited by kees; 12-11-2006, 17:31. Reason: foto is weer weg Ik zal op hjet testforum proberen
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Mooie foto Kees, je bent ook goed droog op deze foto, ook een mooie sportschool trouwens.
          Kun je trouwens nu al weer goed trainen ivm je armblessure van een tijdje geleden? of heb je er nog steeds hinder van?
          In ieder geval veel succes.
          Groet;
          Brear.

Comment

Foto is verdwenen? Begrijp er nu niks meer van. Brear met mijn arm gaat het nog niet echt lekker. Als ik hem teveel belast op het werk dan heb ik pijn.
            Dus ik heb nu een afpraak met het ziekenhuis op 24-11 Met het trainen gaat het redelijk maar nog niet op mijn eigen niveu.Het is al 7 maanden geleden van mijn ongeval ,men zecht dat het wel een jaar kan duren.Dus ben ik over de helft.Gedult moet ik hebben maar dat is verekt moeilijk.
            Groet Kees.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ja, zo is dat Kees, ze zeggen ook niet voor niks "geduld is een schone zaak" dat geldt voor het herstel van blessures, maar eigenlijk ook voor de hele bb en powerliftsport. als je geen geduld hebt dan wordt het vaak niks.
              Veel succes;
              Brear.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X