een oude blessure

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• een oude blessure

Heej, ik train me benen al een tijdje neit meer omdat ik een blessure heb ( eigenlijk is die nooit echt weg geweest heb hem al eind van het vorige voetbal seizoen dus rond juni ofzo ) Ik heb al een afspraak bij de docter maar ik dacht misschien dat iemand hier meer over weet. Het is is een blessure bij de heup ongeveer waar je bovenbeen aan je romp vastzit en dan dus niet de binnekant ( lies ) maar de buitenkant van je been ongeveer waar dat kogelgewricht zit.IK heb als ik loop meestal geen last ervan ofzo maar als ik an het sporten ben en vooral als ik gesport heb dan heb ik weeer een paar dage last ( soms mar een paar uur ) en dan hoor je net zoals je je soms uitrekt of wat dan ook zo'n knoep maar dan dus behoorlijk vaak en bij behoorlijk veel bewegingen ( strax leek het wel het geluid van een pingpongballetje die op de grond valt ) Ik weet zeker dat dit echt niet goed zit heb er ook eigenlijk te lang mee gewacht maar dat kwam oko mede omdat ik geen zin in gezeik had omdat ik de laatste anderhalf jaar al meerdere malen bij de docter ben geweest en dan was het ook goed raak. Kent iemand deze blessure ?
    on the road to get huge

lijkt wel op te lange aanhechtingen ofzo
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

blessure.

Ik heb dit een jaar of 7 geleden ook gehad.
      Van alles geprobeert eerst ontstekkings remmers toe fysio enz.
      Daarna spier verslappers gehad en er nooit meer last van gehad.
      De pijn voel je als je recht op staat en je handen langs je zij houd en dan probeert met je han je enkel aan te rakken.
      Dan voel je het trekken die oefening een paar keer per dag doen dan rek je het wat op.
      Probeer even spier verslappers bij je dokter te krijgen.

Veel sterkte en sucses.

Comment

Zou een slijmbeursonsteking kunnen zijn maar dat zal de dokter onderzoeken.

Laat je nog even weten wat hij zegt? En een voorspoedig herstel gewenst.
        Life's what you make it!

Comment

Ik weet ook geen antwood op je vraag, maar ik hoop voor je dat je snel mag herstellen.
          Brear.

Comment

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

mmm van spierverslappers valt je fitness carrière wel in duigen dacht ik zo..
              VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

wat dacht je van sex leven
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X