Vid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vid

RapidShare Webhosting + Webspace

Natural like he claims... or not!?

Nice video! Dit is zeker naturel te behalen. Al moet je daar natuurlijk wel jaren lang hard voor trainen/voeding, enz.

Ik denk dat hij ook echt naturel is. Een mooie fysiek vind ik, jammer van de tatoos.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

zeker mooi resultaat. hij zal de bouw er wel voor hebben en na 7 jaar (als het goed is) trainen kan dit toch echt wel behaald worden, denk ik

grtz
      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Natural? My ass!!!

Sorry Ahmet en KIR maar ik ben niet akkoord met jullie

Heb je al eens goed naar zijn vooruitgang op 1 jaar tijd gekeken? En dan vooral van de periode september naar december 2002. Is volgens mij een stevig kuurtje aan te pas gekomen!!!
        Natural as in geen gebruik van insuline en groeihormoon, ok dat geloof ik, maar geen gebruik van AS? No way!! Dan mag je nog de bouw hebben...

(ben nu eenmaal zeer wantrouwig en zeker als het een videotje uit Amerika betreft)
        The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Ik geloof ik het niet helemaal.

Ik denk dat hij ooit een kuur heeft gedraaid en vanaf toen natural is gebleven dat wel. Van sept 2002 naar dec 2002 maakt hij idd een grote sprong. Maar ja hij was toen ook heel dun.

Comment

zou best kunnen dat hij een kuurtje heeft gebruikt omdat hij in 1 jaar flinkk is gegroeid, maar het totale resultaat is toch wel naturel te halen?

grtz
            Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Originally posted by ahmet View Post
              zou best kunnen dat hij een kuurtje heeft gebruikt omdat hij in 1 jaar flinkk is gegroeid, maar het totale resultaat is toch wel naturel te halen?

grtz
              Zeer zeker!

Comment

ik kan het helaas niet zien
                on the road to get huge

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X