Nieuwe leden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe leden

Ik heb net weer een stuk of drie nieuwe leden welkom geheten, en toen dacht ik bij mijzelf: de meesten zullen wel nooit meer wat posten.
    Waarom zou dit nu eigenlijk zo zijn vraag ik mijzelf af.
    Dus nieuwe leden, ik ben benieuwd waarom dit is.

Ik ben ook benieuwd naar de mening van de vaste forumleden hierover.
    Want wat heeft het dan eigenlijk voor nut om je hier te registreren, of zie ik dit nu verkeerd?
    Groet;
    Brear.

Iemand die zich registreerd zal het voornemen hebben om te gaan posten. Dat kan alleen als member. De meeste topics kun je als gast lezen.

Het is zeker zo dat het (te) vaak gebeurt dat iemand zicht voorsteld en niets meer laat horen.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio View Post
      Iemand die zich registreerd zal het voornemen hebben om te gaan posten. Dat kan alleen als member. De meeste topics kun je als gast lezen.
      Greets...
      Ja dit lijkt mij ook, alleen het viel mij op dat er zo weinig vervolgpost is op die voorstelberichten, niet alleen op dit forum, maar op meerdere forums is dit het geval.
      Maakt mij verder niet uit, maar ik denk: ik zal het toch eens vragen.
      Groet;
      Brear.

Comment

Ksnap er ook niks van ik kwam op dit forum en registreerde me omdat ik part of the community wilde zijn.
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
          Ksnap er ook niks van ik kwam op dit forum en registreerde me omdat ik part of the community wilde zijn.
          Ja en dat heb je ook idd goed gedaan, en dat is dan ook volgens mij de bedoeling van dat registreren, af en toe wat posten, of wat vragen, een filmpje posten over powerliften om Brear blij te maken hehe enz.
          Groet;
          Brear.

Comment

Zelf denk ik ook dat er veel aan het lezen zijn en / of een brandende vraag hebben die ze eigelijk willen stellen, en dan het antwoord tegenkomen met lezen en het voor diegene geen belang meer is om nog te gaan posten tot ze weer een vraag hebben. zo blijft het bij voorstellen en niets anders...

greetssssss f
            als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Ik snap werkelijk waar niet waarom mensen zicht voorstellen en vervolgens nooit meer posten

Zoals ik in een topic wat ik aangemaakt heb al duidelijk heb gemaakt stoor ik me aan de vele topics "even voorstellen" als ik op nieuwe berichten druk.
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Vandaar dat ik niet meer welkom zeg.

Jammer dat oude Bodynet er niet meer is.
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Vind zowiezo dat er de laatste tijd erg weinig gepost wordt. Niet dat ik zelf zo'n fanatieke "poster" ben. Maar lately is het erg rustig
                  They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                  Don't stimulate....Annihilate!!!
                  Ronnie is STIL the King!!!

Comment

En ik vind het een beetje gezever van een aantal van jullie. Bodynet is wat WIJ er van maken. Ik heet nog steeds iedereen welkom, want da's een kleine moeite. Daar hebben we zelfs een emoticon voor als je te lui bent om te typen:
                    Dat iedereen zich eerst voorstelt komt door de regels van het board. Die zijn ooit aangescherpt, wat voor mij persoonlijk niet had gehoeven, maar dat doet niet ter zake.
                    Kijk, ik zie ook veel nieuwelingen vragen stellen, die dan vervolgens te horen krijgen dat ze maar moeten gaan zoeken of Googlen. Ook vind ik dat teveel members zich bemoeien met zaken die alleen moderators aangaan. Op het moment dat ik dit typ heeft in de sectie 'kuren & resultaten' ene Bennybokma een veel te open vraag gesteld, maar het is niet mijn taak daar iets van te zeggen. Dat mag een van de 4 mods doen. Ik ben hier voor mijn plezier.

@Rik: ik waardeer je eerlijkheid gozer, maar jou zien we ook alleen als je stevig gaat kuren. En dat moet kunnen, vind ik.

@Corina: Nederland verandert, dus ook bodynet verandert, maar ik ben van mening dat de mensen zelf de atmosfeer kunnen bepalen.

Hoop niet dat ik te bot overkom, maarre...'Verbeter Bodynet, begin bij jezelf'.
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                      En ik vind het een beetje gezever van een aantal van jullie. Bodynet is wat WIJ er van maken. Ik heet nog steeds iedereen welkom, want da's een kleine moeite. Daar hebben we zelfs een emoticon voor als je te lui bent om te typen:
                      Dat iedereen zich eerst voorstelt komt door de regels van het board. Die zijn ooit aangescherpt, wat voor mij persoonlijk niet had gehoeven, maar dat doet niet ter zake.
                      Kijk, ik zie ook veel nieuwelingen vragen stellen, die dan vervolgens te horen krijgen dat ze maar moeten gaan zoeken of Googlen. Ook vind ik dat teveel members zich bemoeien met zaken die alleen moderators aangaan. Op het moment dat ik dit typ heeft in de sectie 'kuren & resultaten' ene Bennybokma een veel te open vraag gesteld, maar het is niet mijn taak daar iets van te zeggen. Dat mag een van de 4 mods doen. Ik ben hier voor mijn plezier.

@Rik: ik waardeer je eerlijkheid gozer, maar jou zien we ook alleen als je stevig gaat kuren. En dat moet kunnen, vind ik.

@Corina: Nederland verandert, dus ook bodynet verandert, maar ik ben van mening dat de mensen zelf de atmosfeer kunnen bepalen.

Hoop niet dat ik te bot overkom, maarre...'Verbeter Bodynet, begin bij jezelf'.

wat kan ik ervan zeggen, mooi gezegt mr. symm.

grtz
                      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Wat je zegt is helemaal de waarheid kerel. De enige keren dat ik hier te vinden ben is om mijn kuurschema te posten en hier te vragen wat jullie er van vinden. Zodat ik deze eventueel aan kan passen, Omdat hier toch wat mensen rond hangen ( steeds minder wel, veel zijn tegenwoordig op andere boards te vinden) die erg veel verstand en ervaring van A.S. hebben!!

Op het vlak van voeding en training heb ik toch een stuk minder te leren denk ik omdat dat al vrij optimaal is!! Kan altijd bijleren natuurlijk!! Vandaar dat ik minder post als ik niet kuur.

Cappuccino amigo

.

Comment

Hoppa.........en toch 400 berichten kuur ik toch meer als ik dacht

Comment

Van de 20 nieuwe members elke week, zijn er 2 blij met het welkom te worden geheten, en die blijven ook bij ons.. Dat is het toch best waard?

Zelf doe ik er niet aan, omdat ik niet genoeg tijd meer heb om telkens welkom te typen.. maar kvind het wel goed..

Stel eens voor dat er geen voorstellen meer was.. Dan zou opeens iemand ergens zomaar beginnen te typen.. en dan kijken we altijd raar op toch? Iemand die je helemaal niet kent die opeens een vraag stelt. Alsof ze zomaar ergens vandaag opduiken.

Het gaat goed zo vind ik.
                            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

@Rik of veel mensen welkom geheten en gefeliciteerd
                              Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X