Been naar de dokter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Beterschap gozer
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

hee been,

beterschap man, hoop dat je weer helemaal kan herstellen en het ijzer weer op kan zoeken

Comment

kerel kerel wat doe je nou toch allemaal weer... je kan die been ook nooit zijn gang laten gaan he!

maar goed toch beterschap toegewenst!

Comment

beterschap kerel, klinkt niet best

hoop dat de uitslagen jou (en ons natuurlijk) blij zal maken

grtz en sterkte
          Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

wat lees ik nu allemaal weer been, kut voor je kerel ,heel veel beterschap bro

Comment

thx allemaal voel me gelijk een stuk beter haha

ik zal aan de dok vragen cur hoop niet van hoesten want dan doe ik dat nooooit meer
              Who's the Chef

Comment

Kan idd van het hoesten komen.
                Herinneren we de kleinzerige Gordon nog in seizoen 2 van over de vloer?
                ( nee dat kijk ik niet heb het gedownload ) die had hetzelfde en dat kwam door het hoesten.
                Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Veel beterschap toegewenst bro! 12 weken is lang.. kut voor je..
                  Get better bro!
                  Grtz
                  -C-
                  -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                  -2 know what we don't know
                  -No Pain No Gain!

Comment

Hee Beentje, ik lees dit nu pas.
                    Ik lees niet meer alles hier dus sorry voor de late reactie.

Hoe is het nu?
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

zo nou daar is ie dan

been net weer!! bij de dok geweest alleen daar wordt ik al moe van
                      hij hat de uitslag nog niet binnen uit het lab helaass

hij heeft me we kunnen vertellen dat het idd een scheur in het midden rif is
                      schijnt dat heeeel veel mensen er ook een hebben maar dat er veel mensen er geen last van hebben.
                      ik natuurlijk weer wel
                      erg in een erge vorm.
                      het kan tot wel een jaar duren veer het over is
                      de scheur zal nooit meer overgaan en zal ik de rest van mijn leven me door moeten alleen het messelijk zijn zou tot een jaar kunnen duren.
                      ik moet door gaan met medicijnen slikken op en af bouwend.

ik ga over een week of 4 denk dan maar weer is wat proberen te doen in de gym
                      het mag wel als het maar niet te fanatiek is
                      het belemmerd dan het procec niet tis alleen erg iritand als je de heletijd misselijk ben (tot kotsen aan toe)

vrees met grote vrezen dat mijn fitness cariare afgelopen is

ik ga eens op zoek naar een andere sport waar ik mijn spier verlies tot het minimum kan beperken.

tot dus ver zijn jullie weer op de hoogte

volgende week weer naar de dok alleen zal ie dan de uitslag hebben en de twijffel bevestigen
                      hoopen dat er voor de rest nix meer bij komt.....

Who's the Chef

Comment

Lekker kut gozer.... veel sterkte ermee iid geval...
                        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Had dit even gemist, maar beterschap!

Klinkt niet echt gezellig allemaal. Maar positief blijven hoor! (proberen dan )
                          Bezoek ook eens het forum.

Comment

Klote Beentje! Maar niet direct de moed opgeven kerel. Kan best zijn dat je in januari weer aan het vlammen bent in de sportschool. Tevens zou je eens moeten Googlen om te ontdekken wat je zelf kunt doen. Wellicht andere voedingsgewoonten of geen alcohol of wat dan ook. Ook is er nog zoiets al homeopathie. Doktoren beginnen daar niet snel over omdat ze er gewoon weinig vanaf weten. Sterkte!
                            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Klote man!
                              Indd niet de hoop opgeven, komt misschien allemaal weer goed.
                              Als je rustigaan train, behoudt je iig je spieren.

En indd op google er alles over zoeken, er zijn meer mensen met dit probleem.
                              En die hebben misschien wel tips voor je.

Sterkte
                              Sponsored by:
                              Inshapesupplements

Comment

Als ik jou was zou ik iig even bij een sportarts langsgaan.
                                Een gewone huisarts zal bij het lezen van een trainingsschema dat het niet gezond is.
                                Een sportarts zal altijd training adviseren om de blessure heen, tenzij je er echt niet omheen kunt.
                                Maar helemaal niet trainen zal een grote domper wezen voor jou.
                                Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X