Been naar de dokter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zou inderdaad ook eens een sportarts raadplegen!

Verder zwaar klote voor dit moment maar kan volgend jaar best weer goed gaan!

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dit is niet het einde man! Wie weet kan je over een paar weekjes op zijn minst nog onderhoud uitvoeren. Echt heel veel sterkte, en kvind het klote voor je.

Kzou het zelf ook kapot erg vinden als ik te horen zou krijgen dat ik niet meer kan fitnessen.

grtz.
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

thx allemaal

ik ga het nog even aan kijken voor een week of 4
        ga binnen kort iig thuis met dumb's iets proberen om iig in beweging te blijven
        doe al wel hard lopen en fietsen want helemaal niet bewegen wordt ik hyperactief en das voor de weder helft ook niet leuk
        Who's the Chef

Comment

Niet te snel je sport afschrijven Beentje, zoals je zelf ook al zegt hebben heel veel mensen hetzelfde en die zullen vast ook niet allemaal achter de geraniums zitten? Positief blijven kijken en vooral zoeken naar de mogelijkheden, vooral niet de onmogelijkheden.

Heel veel sterkte en succes in ieder geval en hoop dat het heel snel herstelt!

Comment

LOL...ik zie het al helemaal voor me, drukke Been thuis.
            Neem anders een Ritalin

Hehe, even zonder gein....je zal nu ook op je eten moeten gaan letten denk ik.
            Niet gekruid enzo, zal je ook maagzuur van krijgen.

Nogmaals sterkte!
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

cola en die zooi lijkt me ook niet goed en ik het bier kun je ook nog beter ma koud laten. Maar suc6 kerel kep gister ( ja niet te vergelijke eig. ma goe ) ook te hore gekrege dat het gewoon echt beter is als ik kap, de fysio oefeningen gaan gewoon nog door dat zal denk ik ook nog wel wat maanden zo blijven ( merk wel dat ze gespierder worden hehe ) maar ja ze vinden het toch echt beter als ik kap njaa als ik het echt wil moest ik het gewoon doen maar ja met de nodige risico's aber naturlich. ik denk dat ik dan maar alleen sets van 12 reps doe en ja 50/60 % van wat ik kan dan hea. Jij iig ook veel suc6 ermee !
              on the road to get huge

Comment

he been ik ben het zonet even aallemaal aan het lezen zwaar klote man voor je ik hoop dat je snel weer op de "been" komt iedergeval heel veel sterkte en beterschap.

greets fiedel
                als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
                  cola en die zooi lijkt me ook niet goed en ik het bier kun je ook nog beter ma koud laten. Maar suc6 kerel kep gister ( ja niet te vergelijke eig. ma goe ) ook te hore gekrege dat het gewoon echt beter is als ik kap, de fysio oefeningen gaan gewoon nog door dat zal denk ik ook nog wel wat maanden zo blijven ( merk wel dat ze gespierder worden hehe ) maar ja ze vinden het toch echt beter als ik kap njaa als ik het echt wil moest ik het gewoon doen maar ja met de nodige risico's aber naturlich. ik denk dat ik dan maar alleen sets van 12 reps doe en ja 50/60 % van wat ik kan dan hea. Jij iig ook veel suc6 ermee !
                  Mischien is het toch beter als jij gewoon kapt, en over 2 jaartjes weer aan de gang gaat. Dan zijn je aanhechtingen stevig, en kun je gewoon trainen zonder verhoogt risico. En dan maar rustig opbouwen. Niemand verwacht van een jonge van 14 dat ie gespierd is.
                  VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                    Tevens zou je eens moeten Googlen om te ontdekken wat je zelf kunt doen. Wellicht andere voedingsgewoonten of geen alcohol of wat dan ook. Ook is er nog zoiets al homeopathie. Doktoren beginnen daar niet snel over omdat ze er gewoon weinig vanaf weten. Sterkte!
                    Idd, er zijn veel meer mogelijkheden dat alleen het reguliere circuit!

Je zou bijv. eens naar een osteopaat kunnen gaan, wellicht zit er wat vast bij je slokdarm/maag waardoor je last hebt van maagzuur. Ook zijn er kruidenpreparaten gebaseerd op fytotherapie/ayurveda e.d. die maagzuur verminderen. Dat is heel wat gezonder dan medicatie als omeprazol op lange termijn!
                    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ze zijn al met een hele camera ploeg naar binnen gegaan war dus geen pretje was en hebben geconstateerd dat het een breuk int midden rif is en dat moet een beetje aansterken

ik moet eerlijk zeggen dat ik gister naar de gym ben geweest om een beetje af te tasten en ging me erg goed af moet ik zeggen.

int begin ff niet maar na een minut of 5 nix aan het handje
                      en dan komt het moeilijke en dat noemen ze in houden je ziet al die mensen omje heen en daar zit je dan met je 8kg hahahah
                      spierpijn is echt niet te meten
                      nu maar weer ff rusten en kijken hoe ik opdroog
                      ik heb alleen maar zit oef gedaan waarbij je je buikspiet niet gebruikt
                      veel reps laag gewicht en voornamelijk dubbele oef bijv
                      1x15 biceps gevolgd door een borst oef 1x15
                      volgende week miss nog een dagje proberen en dan de 1ste 3 weken maar lekker laag gewicht veel reps
                      tis moeilijk maar denk toch het beste

volgende week nog een keer langs de doc om te evalueren
                      heb begrepen als je er echt heel lang mee rond loopt is er een grote kans dat je slokdarm ernstig beschadigd met als gevol een grote kans op slokdarm K.
                      en daar zit ik nou nog net ff niet op te wachten.
                      Who's the Chef

Comment

Lekker laten kijken die gasten.
                        Luister heel goed naar je lichaam gozer en nogmaals sterkte!

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hoe gaat ie ondertussen?
                          Al wat opgeknapt?
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

wow bro sterkte wat een klote nieuws!

Comment

het gaat de laatste tijd wat meer met up's dan met downs

heb met verschillende mensen over gehad die het al 30 jaar hebben ongeveer
                              hmmm ... geen leuk niews dus

maar ik ben weer een klein beetje aant gymen probeer 2 x in de week mijn hst schema te doen
                              wil binnen kort naar 3 keer en daarna de gewichten een klein beetje bij brengen

heb wel voor me zelf besloten voorlopig niet aan de zware gewichten te hangen
                              wil mijn gedachte bekijken of het werkt
                              ik denk namelijk dat als je lichte gewichte neemt je net zo goed spier massa kan bij pakken dor zo correct mogelijk uit te voeren
                              een licht gewicht kan je tenslotten voor je zelf ook erg zwaar maken en dat wil ik gaan uit proberen
                              komt ook goed uit nu ik bezig ben met afvallen.
                              Who's the Chef

Comment

Hoop dat het allemaal meevalt, Been. Zware gewichten zijn niet per se noodzakelijk, maar wel wenselijk natuurlijk. Verstandig dat je het rustig opbouwt. Take care!
                                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X