Sonja Bakker download!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sonja Bakker download!!!

Zoals beloofd hier het boekje van Sonja Bakker het dieet waarbij geen onderscheid word gemaakt aan de daadwerkelijke voedingsbehoeftes van een persoon, maar gewoon een standaard dieet waarbij alle mannen en vrouwen op een voor hun vastgestelde aantal kcal's mogen zitten.
    Veelal ver beneden de daadwerkelijke behoefte!!!

Ik adviseer dit boekje dan ook niet serieus te nemen en al helemaal niet als dieet gids te gebruik.

RapidShare: 1-Click Webhosting

Programma's die je nodig hebt om het te kunnen uitpakken en te lezen zijn:

winrar

op Free Software Downloads and Software Reviews - Download.com of op google zoeken op winrar ( om uit te pakken het bestandje wat ik geupload heb dubbelklikken )

Om het te kunnen lezen ben je Adobe Acrobat Reader nodig deze is te vinden op Adobe
    Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ben ik niet helemaal met je eens omdat er hier in ieder geval structuur word gegeven en er gezond word gegeten....
      Hoop mensen ontbijten niet eten te vet etc etc....
      Dan ziet dit er toch beter uit en het is in het algemeen in gebruik door vrouwen die toch minder kcal nodig hebben dan mannen
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by red View Post
        Ben ik niet helemaal met je eens omdat er hier in ieder geval structuur word gegeven en er gezond word gegeten....
        Hoop mensen ontbijten niet eten te vet etc etc....
        Dan ziet dit er toch beter uit en het is in het algemeen in gebruik door vrouwen die toch minder kcal nodig hebben dan mannen
        Je begrijpt mijn teskt verkeerd.
        Voor mannen word standaard een hoeveelheid kcal's aangehouden en voor vrouwen ook.
        Het dieet maakt dus geen onderscheid tussen iemand van bijv het mannelijke geslacht met een kantoorbaan ( er van uitgaande dat deze weinig beweegt ) of iemand die in de bouw werkt en zwaar werk verricht.
        Vanuit de sport kennen wij de arbeidstoeslag waarbij je extra kcal's mag nemen eveneens voor het sporten.
        Bij het Sonja Bakker gebeuren word dus geen rekening gehouden met de toeslagen en word iedereen op een zelfde dieet gezet als in voor mannen een bepaald dieet en voor vrouwen een bepaald dieet.
        Terwijl iedereen weet dat een dieet persoonlijk is en dus geen standaard dieet kan en mag zijn wat door iedereen gebruikt word.
        We nemen immers elkaars voedingsschema ook niet over
        Het principe is misschien goed, maar er is geen één dieet die voor iedereen werkt die hoort altijd nog persoonlijk op te worden gesteld.
        Ik zie dit weer als een vorm van zelfverrijking door Sonja Bakker het dieet is nog redelijk nieuw en ik verwacht bij diegenen die eraan doen een stilstand qua afvallen binnen 6 tot 8 week.
        Ik ben vooral benieuwd of ik gelijk krijg en of dit het zoveelste "uithonger" dieet is.
        6x eten op een dag is noodzakelijk en alleen daarvoor kan ik Sonja Bakker voor bedanken dat de mensen dat nu eens gaan inzien.
        We herkennen allemaal wel de kwestie als we wéér eens gaan eten dat je opmerkingen krijgt met "eet je nu al weer".
        Dat is het enige positieve aan het Sonja Bakkr dieet en voor de rest dient dat boekje als wc papier.

Comment

Ja, wat mij bv ook al opviel deze week op televisie, dat zij bij die Peter Beenen, die zanger uit amsterdam van 240 kilo, zijn calorie inname inschatte op ong 5000 per dag, en toen hem ineens op 2500 ging zetten, dus halveren.
          Lijkt mij persoonlijk wel een erge grote stap terug ineens, plus dat ik mij dan ook afvraag of dit wel zo goed is voor je stofwisseling zo'n grote stap terug ineens.
          Brear.

Comment

Lees het boekje dan maar eens door.
            Wat mij vooral opviel was het ontbreken van info bij stilstand bij afvallen.
            De matige inname van eiwit.
            De vele light producten van één bepaald merk ( sponsor? )
            Het ontbreken van complexe kh's ( snel hongergevoel en een hoge insuline piek wat je in een dieet juist niet wil )
            En zo kan ik nog wel even doorgaan

Comment

Heb daadwerkelijk de moeite genomen het door te lezen en ben het er zeker mee eens dat er minder goede kanten aan zitten.
              Wil dat wel wat nuanceren; vind het duidelijk één van de minder slechte opties die je kunt verzinnen en denk ook dat het jo-jo effect bij deze manier beduidend minder zal zijn dan bij sommige van de veel slechtere dieet vormen.
              Als je zo'n boekje uitbrengt moet je nu eenmaal een bepaalde standaard aanhouden, voor puur persoonlijke begeleiding moeten mensen simpelweg ergens anders zijn. Voor de grote massa is dit mi een veel minder foute optie dan sommige anderen omdat ze mensen iig duidelijk maakt dat regelmaat belangrijk is, dat níet allerlei dingen geheel vermeden hoeven te worden en dat het gericht is op een gezonde manier van leven die, eenmaal aangewend, ook vol te houden is. Dat zijn hoe je het ook draait positieve punten die veel minder snel tot een terugval zullen leiden.

Het weinige eiwit klopt wel maar ook dat zul je moeten nuanceren. Voor sporters zal het al snel echt te weinig zijn maar voor de eerder genoemde grote massa is teveel eiwit vaak juist een dikmaker. Iemand die hooguit een half uurtje per dag wandelt en verder niet aan sport doet heeft ook niet erg veel eiwit nodig, de aantallen die op een forum als dit rondvliegen zijn prima voor sporters maar dienen zeer zeker niet toegepast te worden op zomaar iedereen.

Al met al dus een boekje waar zeker behoorlijke kanttekeningen bij te maken zijn maar dat binnen zijn doelgroep lang zo slecht niet is en voor veel mensen best een uitkomst en verbetering kan zijn.

Comment

Bedankt. Heb er veel over gehoord maar zal het nu zelf is even gaan doornemen.
                liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X