verhuisd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verhuisd

beste bodynetters,

Voor degene die het leuk vinden om te weten ik ben net op 06-11-2006 verhuisd. Ik ben samen met mijn meissie gaan wonen.
    Het heeft wel heel wat moeite gekost maar zit er nu haha..
    Ik ben van haarlem naar Cuijk verhuisd das 150 km van elkaar.
    Heb mijn huis het afgelopen half jaar opgeknapt omdat ik dit nu te huur heb gezed. Nu maar hopen dat het verhuurd gaat worden. Het enige wat minder is is dat ik vanaf half september niet meer getraind heb en dat nadat het net weer lekker begon te gaan na een aantal moeilijke jaren ik moet zeggen dat ik niet heel veel afval maar het is wel goed te zien dat ik niets doe daar heb ik wel moeite mee. Ik heb hier alleen nog niet de ruimte om al mijn spullen neer te zetten, maar dat zal in de toekomst wel goed komen. Ik ben half sept. naar de dominicaanse geweest en met klap op de vuurpijl toen ik terug kwam komt mijn werkgever mij vertellen dat hij in financiele problemen verkeerd en mijn salaris niet meer kan betalen dus heb nu geen werk meer en ben bezig met een uitkering wordt van het kastje naar de muur gestuurd bij die instanties en maar wachten op die poen vanaf aug. geen salaris ontvangen wordt je niet echt vrolijk van ben dan ook druk bezig met zoeken naar een baan, maar moet ook nog wat afronden in mijn huis in haarlem niet echt een ideale situatie. binnenkort mijn auto van de zaak inleveren en dan hebben wij nog maar 1 auto wordt er allemaal niet makkelijker op. Maar zoals BASSIE altijd zegt "altijd blijven lachen" en dat doen we dan ook ben optimistisch zal wel op zijn poten terecht komen.

greets fiedel
    als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Allereerst gefeliciteerd met je samenwonen, maak er wat van gozer!
    Is in de buurt van Gorinchem toch of vergis ik me?

Wat betreft je baan zwaar klote! Is tegenwoordig best wel werk te vinden dus hopen dat het van korte duur is, sterkte!

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Leuk dat je gaat samenwonen, maar toch jammer van die situatie. Je hebt recht op 70% van je laatst verdiende loon.

Veel succes overal mee.
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Heb je inderdaad recht op alleen is de tijd dat je dat krijgt behoorlijk verkort volgens mij.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

atm volgens mij nog 2 jaar.
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

thnx mannen,

je krijgt als je voor 01-10-06 bent ontslagen 70 % en de nieuwe regen is vanaf 01-10-06 75% ik ben op 28-09-2006 onslagen dus 70 %, en dat 12 maanden was vroeger wel 2 jaar

@ cur cuijk ligt 10 km van Nijmegen is net brabant nijmegen is gelderland cuijk ligt in het 3 provinciepunt gelddrl.,brab.,limb.,

Wat betreft mijn baan zal het wel goedkomen genoeg werk in mijn vakgebied hier maar om wat echt leuks te vinden moet je wel even zoeken...!!

greetsss f

Comment

Klote voor je kerel, maar succes met de nieuwe wegen die je bent ingeslagen.
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Veel banen gaan via via. Laat iedereen weten dat je op zoek bent en probeer op plaatsen waar je mogelijke werkgevers komen te netwerken (symposia, beurzen enz.)

Als je post wat je vakgebied is met een korte c.v. is er wellicht iemand van deze site wel op zoek naar je!
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Nieuwe woonomgeving zal wennen zijn maar alles komt wel weer goed.
                  Veel succes bro O ja nu nog het dialect leren
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

@kees dat dialect gaat niet lukken niet mijn ding

Comment

Veel succes Fiedel in je nieuwe woonplaats, en je huis ga je zeker wel verhuren straks, dat kan niet anders lijkt mij met de tegenwoordige woningnood.
                      Groet;
                      Brear.

Comment

bedankt mannen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X