Saddam heeft gehangen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

sommige mensen snap ik nu ook niet meer hoor. Eerst moord en brand schreeuwen omdat iemand gooit met vuurwerk naar een dier, en even later wel mensen willen opknuppen.

Naja, vandaag worden er toch nog meer aanhangers van Saddam opgeknupt? Het lijkt me niet meer dan terrecht voor deze mensen, maar ik hoop wel dat ze nu een iets duidelijkere camera gebruiken om het te filmen.
    Trainingslog Farmboy:

Comment

Ow maar die mensen die vuurwerk naar een dier gooien kunnen we ook wel opknopen hoor
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Helemaal eens met Farmboy, dit is te zot voor woorden.
        Uit je plaat gaan omdat iemand een paar flinke etters alleen maar laat schrikken, en dan vervolgens zelf een grote bek hebben over het ophangen van een persoon...
        En dan een ander van 'stoer praten' beschuldigen.

Comment

ow wacht, ik las het even fout Ja idd, Maurice je hebt wat uit te leggen.

Comment

Of ik las het fout, kan ook nog natuurlijk.
            Blijf hoe dan ook bij wat ik gezegd maar wil anderen natuurlijk geen woorden in de mond leggen!

Comment

Je zag het goed hoor. Als ik het nog een x over lees haal ik er hetzelfde uit.

Comment

Hardcoremenneke mijn internethero *roll-eyes*

Comment

Neee maar dat is toch voor zijn eigen best wil die vent valt niet te redden. Menskes die vuurwerk naar dieren gooien vallen ( denk in de meeste gevallen ) nog wel te redden. Tuurlijk moeten die vuurwerk gasten straf krijgen maar geen dog attack senario waardoor de fammilie vrienden ook de dupe zijn. Kijk Saddam heeft de halve fammilie afgeknalt dusja die kunnen geen lief meer voor hem hebben, denk dat de overgebleven fammilie leden het ook wel kunnen begrijpen. Als ze die snor eerder hadden opgehangen had dat ook veel geld gescheelt daarvoor hadden ze weer menskes kunnen helpen.

@ shann. In eerste instantie zij je niet even laten schrikken maar serieus aanvallen later krabbelde je terug naar 'laten schrikken' wat ik dan wel zou kunnen accepteren

Heb puur en alleen om die reden mijn hond getraind in het commando 'pak hem!'.
                  Heb totaal geen hekel aan vuurwerk en al helemaal niet aan kinderen/jongeren, mijn hond is zelfs gek op kinderen en niet bang van vuurwerk.
                  Maar als er van die pokkejong rondlopen die proberen dat alles te verzieken omdat ze het 'lollig' vinden om vuurwerk naar of liever nog op mijn hond te gooien horen ze dus die twee woordjes en zien ze vervolgens ruim 40 kilo hond blaffend en grauwend op ze af komen rennen...
                  En de reactie's daarop vind ik dan wel weer lollig.

soldaten in het leger tiefen ook kogels bij die gasten door hun hooft, oke er zijn mensen met troumatiserende effecten maar ook veel die het niet hebben zij vermoorden ook mensen. Ik kan nog wel veel meer opschrijven maar dat ga ik maar niet doen voel anders een Ban opkomen. Ik Laat mijn meningen in dit soort topics maar niet meer gelden als men er zo op tegen is.
                  Last edited by hardcoremenneke; 04-01-2007, 17:24.
                  on the road to get huge

Comment

We gaan hier echt niet nog een keer opnieuw beginnen Hcm maar die woorden neem je terug.
                    Als jij niet kunt lezen of je eigen interpretatie belangrijker vindt dan wat er werkelijk wordt gezegd/geschreven is dat jouw probleem, maar ga hier geen onzin lopen uitkramen over terugkrabbelen!
                    Wat jij er in je hoofd allemaal van maakt zal me een zorg zijn maar val mij er niet mee lastig graag, heb het helemaal gehad.

Comment

Wees gewoon een vent en plaats een post, ipv je oude post aan te passen en het daardoor onleesbaar te maken voor anderen.
                      Kun je wederom gaan qouten maar verandert niets aan wat er gezegd is, staat alleen dat ze hem op zich af zien komen wordt met geen woord gerept over wie dan ook op wat voor manier dan ook schade toebrengen!

Het hele vuurwerkonderwerp was allang afgesloten met de woorden jij jouw mening, ik de mijne.
                      Dat er in dit topic een vergelijk naar boven komt betekent niet dat je de discussie opnieuw kunt gaan voeren! Blijf dus bij wat ik eerder zei, hou erover op en neem je woorden terug, de betekenis die jij eraan geeft bestaat alleen in jouw hoofd en is nooit door mij geschreven.

Comment

Ik pas bij deze zul je mij niet meer horen in topics als algemeen nieuws etc. dan komt er alleen maar een soort van woede in sommige mensen op en dat is het zekerste weten niet waart het is tenslotten een fitness&bb forum geen nieuwskrant, even goede vrienden
                        on the road to get huge

Comment

Tis de wil van Allah.
                          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

maurice, gewoon posten en niet overal te laconiek over denken(schrijf je dat zo?)

grtz

Comment

of niet overal een probleem van maken of alles niet zo letterlijk opvatten. Doe je dat in je dagelijks leven ook ofzo. Dan blijf je volgens mij ook aan de gang...
                              Trainingslog Farmboy:

Comment

Naja we zitten ook nogeens op dikke afstand van hem af(ik dan iets minder), dus hij kan best een beetje scheit aan ons hebben. Hij kan idd niet zo goed tegen kritiek.

grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X