Saddam heeft gehangen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik kan best wel een beetje kritiek hebben, ik gaf me mening wat in een eindeloze discussie eindigd waar ik geen zin in heb. Ik had het misschien iets te letterlijk opgevat bij dat hond/vuurwerk verhaal ja dat durf ik ook gerust toe te geven maar mensen blijven hier maar ontkennen en willen niet voor de feiten uitkomen,prima maar wat moet ik hier dan nog een beetje over nieuws praten en weer discussies gaan volgen die nergens op slaan? Snap uberhaupt niet waarom iemand dat onderwerp er bij had gehaalt, waarop shann dan zegt dat ik daar over op moet houden ik begon er niet over heur.

kijk als je terug leest zie je dat farmboy erover begon waarop ik antwoorde waarop shann. antwoord dat ik daar over op moet houde :S

dit zij farmboy:

sommige mensen snap ik nu ook niet meer hoor. Eerst moord en brand schreeuwen omdat iemand gooit met vuurwerk naar een dier, en even later wel mensen willen opknuppen.
    Last edited by hardcoremenneke; 05-01-2007, 15:37.
    on the road to get huge

Comment

Dit is een discussie forum dus dit soort discussies kunnen ook best vind ik.

Maargoed deze discussie gaat nergens over, als verslaggever zal ik even een samenvatting schrijven Vind ik leuk

Maurice: Ik dacht dat shanasse die jongens aan stukken wilde rijgen.
      Ik vind dat saddam best wel dood mocht, maar jongens die vuurwerk gooien echt niet.. (je praat over, valt nog te redden, en familie en vrienden de dupe, en het word geassociëerd met saddam dus dan praat je eigenlijk over dood).

Vliegendepunt: Ik snap niet dat iemand het eerst raar vind dat jongens lichamelijk worden gestraft door de hond waar ze vuurwerk op gooide(of geestelijk als je het niet over het bijten zelf hebt), en vervolgens wel bereid zijn een strop om iemands nek te doen.

Shannasse: Eens met flyingdot en maurice moet iets aan zijn interpretatie doen. Vind het onzin dat Maurice nu de discussie niet meer aandurft en vind dat hij gewoon moet door posten, óók in dit soort topics, alleen misschien wat beter moet lezen, en daar realistisch op moet reageren.

Ikzelf: Stoor me absoluut niet aan posts van HC, ze zijn wat apart en in de Turkse variant van de Nederlandse taal geschreven(no-offense Turkse mensen..), maar nog steeds wel leuk om te lezen. Van mij hoef je echt niet te stoppen met posten, maar je mag wel werken aan begrijpend lezen, en spelling

Grtz
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Vliegendepunt:
        Ik snap niet dat iemand het eerst raar vind dat jongens lichamelijk worden gestraft door de hond waar ze vuurwerk op gooide(of geestelijk als je het niet over het bijten zelf hebt), en vervolgens wel bereid zijn een strop om iemands nek te doen.
        Waar heb je mij dit horen zeggen? idd nergens dus praat lekker voor jezelf ecto

Niveau is hier serieus gedaald.. snap ook niet dat Shan het nog uithoud met jullie :/

Comment

hmmmmmm......
          Hele vage shit...... Ik snap er niks meer van.

gr

Comment

jezus...

Eerst moord en brand schreeuwen omdat iemand gooit met vuurwerk naar een dier, en even later wel mensen willen opknuppen.

... komt op hetzelfde neer toch? of zie ik t nu weer fout. Je hoeft iig niet zo fel te reageren.

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
              jezus...

Eerst moord en brand schreeuwen omdat iemand gooit met vuurwerk naar een dier, en even later wel mensen willen opknuppen.

... komt op hetzelfde neer toch? of zie ik t nu weer fout. Je hoeft iig niet zo fel te reageren.

Nu snap ik er echt helemaal niks meer van of is dit niet voor mij bedoeld?

Ik heb dat nooit gezegt?

Comment

mensen...zoek een hobby of ga lekker trainen
                jullie hadden in plaats van deze zinloze discussie wat iemand nou wel of niet zou hebben gezegd, al wel 2x je benen kunnen trainen. (of mij helpen bij het maken van een goed krachtschema )

En die ''vliegendepunt'''moet farmboy zijn denk ik. Want hij heeft hiet nog niets over gezegd. Ik heb ook maar 1 opmerking gemaakt. En tja...als jullie alles zo letterlijk opvatten, wordt het inderdaad 1 ge-eikel hier.

en nooit geweten dat zo;n boeren () opmerking zo;n discussie kon oproepen wat iemand nu wel of niet gezegd zou hebben..

greetz
                Trainingslog Farmboy:

Comment

haha ik heb jullie door elkaar gehaalt. sorry. Wat mij betreft was het ook niet echt zo serieus, maar maurice neemt dingen vaak nogal serieus op

grtz

Comment

Ja idd farmboy ! trainen en niet zeiken is het beste wat je kunt doen volgens mij
                    on the road to get huge

Comment

ja david waar blijven die bloemen..?

Comment

Ik heb hier nog een bruine anjer voor je

Comment

crisis

Comment

revenge of the nerds heeft duidelijk niet geholpen bij jou..

Comment

een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Kan niet zeggen dat ik het eens ben met David's interpretatie van mijn mening maar zou het wel enorm waarderen als hier eindelijk een eind aan kwam, wat er naar mijn idee aan het begin van de vorige pagina al was trouwens...

dus graag!
                                Anders is dit het zoveelste topic met potentieel dat gesloten moet worden vanwege eindeloze onzin.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X