Ik kan best wel een beetje kritiek hebben, ik gaf me mening wat in een eindeloze discussie eindigd waar ik geen zin in heb. Ik had het misschien iets te letterlijk opgevat bij dat hond/vuurwerk verhaal ja dat durf ik ook gerust toe te geven maar mensen blijven hier maar ontkennen en willen niet voor de feiten uitkomen,prima maar wat moet ik hier dan nog een beetje over nieuws praten en weer discussies gaan volgen die nergens op slaan? Snap uberhaupt niet waarom iemand dat onderwerp er bij had gehaalt, waarop shann dan zegt dat ik daar over op moet houden ik begon er niet over heur.
kijk als je terug leest zie je dat farmboy erover begon waarop ik antwoorde waarop shann. antwoord dat ik daar over op moet houde :S
dit zij farmboy:
sommige mensen snap ik nu ook niet meer hoor. Eerst moord en brand schreeuwen omdat iemand gooit met vuurwerk naar een dier, en even later wel mensen willen opknuppen.
kijk als je terug leest zie je dat farmboy erover begon waarop ik antwoorde waarop shann. antwoord dat ik daar over op moet houde :S
dit zij farmboy:
sommige mensen snap ik nu ook niet meer hoor. Eerst moord en brand schreeuwen omdat iemand gooit met vuurwerk naar een dier, en even later wel mensen willen opknuppen.
Comment