Sexuele drang tijdens een kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

your welcome Mr.D

Ik hoop niet dat ik door die hel hoef te gaan met mijn stanozolol kuurtje Dat heeft hopelijk niet zulke uitwerkingen............

Grtzzzzz Ax
    DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Axor B. @ Mei. 09 2003,15:09)]Ik probeerde dus alle energie, en gevoelens in de training te stoppen en dat hielp bij mij wel.
      Ben vandaag met trainen door gegaan tot het bloed me in de ogen stond. Op dat moment dacht ik dus niet aan sex, maar toen ik klaar was met trainen liep er weer zo'n strak vrouwtje langs me, die van een afstand had staan bekijken tijdens het trainen. En begint dus met me te praten. Onnodig te zeggen wat er op dat moment door me heen ging.

M'n trainings maat zag wat er gebeurde (ik had hem niet verteld dat ik kuurde) en had snel in de gaten wat er aan de hand was, en zorgde er voor dat de dame in kwestie zo snel mogelijk uit mijn buurt verdween. Hij had dus al een vermoede dat ik aan het kuren was. Heb dus net met hem gesproken alles aan hem verteld, en hij zal mij vanaf nu ook emotioneel proberen te helpen. Er is dus nog hoop voor me.

ps. Het klinkt misschien stom, maar door het hele verhaal te vertellen heb ik het gevoel dat het enige opluchting geeft. Voel me een stuk beter door alle hulp van iedereen.

What's the difference between your wife and your gear?
      They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
      I also love them both, and can't live without them.

Comment

Vind het niet zo stom klinken hoor Diet.
        Is misschien ook wel een manier om het soort van je af te zetten, door er op zo'n manier over te 'praten'.
        En te weten dat je blijkbaar niet de enige bent die dit probleem heeft (gehad)!

Nogmaals, ik snap echt wel dat 'het van je af zetten' simpeler gezegd dan gedaan is hoor.
        Maar moet wel eerlijk bekennen dat ik het niet helemaal snap...
        Blijft in mijn optiek toch voornamelijk een kwestie van wilskracht en zelfbeheersing, je wilt niet dat er wat dan ook gebeurt met wie dan ook behalve je vrouw dus dan gebeurt dat niet lijkt mij.
        Heeft misschien te maken met een verschil tussen mannen en vrouwen, maar waarschijnlijk ook wel met het feit dat mijn enige 'vergelijkingsmateriaal' Curiosio is. en die is echt zo nuchter als hij eerder schreef, hij kan dit soort dingen echt van zich af zetten als het gewoon effe niet kan of uitkomt.  

Hoe dan ook, ik begrijp dat het voor jou een serieus probleem is en kan het wel waarderen dat je er zoveel moeite voor doet en ook bereid bent te stoppen met je kuur als het ten koste dreigt te gaan van je huwelijk. Naar ik hoop voor velen met mij de enige juiste conclusie...

Denk dat je vrouwtje toch wel een goeie aan je heeft hoor!  

Comment

Nou moet zeggen dat ik het knap vind dat je nog niet de fout in gegaan bent, nadat je eigenlijk al best veel kansen hebt gehad. Maar niet doen hoor, zou zonde zijn.

De meeste getrouwde mannen die ik ken zouden echt allang even vreemd gegaan zijn. Foei...

Comment

Vind ik een hele slechte zaak Purple
            Zijn uiteraard mannen en vrouwen die het doen maar vind het triest. Ga uit elkaar als het niet meer gaat ( na gepraat te hebben enzo ) maar bedonder iemand niet.

Dieet het is nu ook erger omdat je al "bang" bent om geil te worden als je een leuke dame ziet. Is een logisch effect want je bent er bewust en onbewust de hele dag mee bezig.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik las in je andere post dat je kuur erg goed gaat, week 7 update. Maar waar ik ook benieuwd naar ben hoe het voor de rest, zie bovenstaande posts, gaat.
              Heb [hebben jullie] je alles weer een beetje op de rails?

Grtzzzz Ax
              DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Axor B. @ Mei. 12 2003,11:55)]Ik las in je andere post dat je kuur erg goed gaat, week 7 update. Maar waar ik ook benieuwd naar ben hoe het voor de rest, zie bovenstaande posts, gaat.
                Heb [hebben jullie] je alles weer een beetje op de rails?

Grtzzzz Ax  
                De drang is er nog steeds, maar emotioneel gaat het wat beter. Er over praten met een ander (trainings maat) helpt echt. Hij houd een beetje de vrouwen uit m'n buurt tijdens het trainen, en leid me af dat ik niet zelf ga kijken naar de vrouwtjes.

Ook de adviesen op dit board steunen mij, alleen ik kan geen drop meer zien.

Op het werk is het nog wel een probleem, ik wil absoluut geen ruzie maken met een van m'n vrouwlijke collega's. Doe dus m'n uiterste best om uit haar buurt te blijven. Maar zij probeerd juist contact te zoeken, om uit te vinden wat er aan de hand is. Weet nog niet hoe ik dit moet oplossen. Ze weet dat ik getrouwd ben, ze is er ook niet op uit om in m'n huwelijk te stoken. Maar we weten beiden dat we niet ergens alleen moeten zijn, want dan ben ik bang dat het fout gaat.
                They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.

Comment

Gewoon open en eerlijk zeggen waar het op staat.
                  Lijkt mij de enige optie.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 12 2003,18:48)]Gewoon open en eerlijk zeggen waar het op staat.

Greets...
                    Zeggen dat ik kuur kan niet.

Zeggen dat ik 'r bespring als ik in d'r buurt kom?? Ik weet niet hoe ze zou reageren. Aan een kant denk ik dat ze dat best zou willen. Dus probeer haar toch maar zo veel mogelijk te ontlopen.

Comment

Waarom ga je niet ergens anders trainen like me A real hardcore gym haha weinig vrouwtje hoor iig bij mij haha misschien een optie voor je

Greetzzz

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (diet4ever @ Mei. 12 2003,22:16)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 12 2003,18:48)]Gewoon open en eerlijk zeggen waar het op staat.

Greets...
                        Zeggen dat ik kuur kan niet.

Zeggen dat ik 'r bespring    als ik in d'r buurt kom?? Ik weet niet hoe ze zou reageren. Aan een kant denk ik dat ze dat best zou willen. Dus probeer haar toch maar zo veel mogelijk te ontlopen.
                        Dieet het blijft lastig omdat het een collega is maar geloof me het werkt als je het gewoon zegt. Meldt er bij dat je een vrouw hebt en daarom niks wil.
                        Zeggen dat je kuurt is ook niet nodig denk ik.

Greets...

Comment

Kan over deze post jammer genoeg weinig inhoudelijks zeggen, maar vind het wel steengoed dat er op internet op een forum als dit over zo'n onderwerp op een serieuze volwassen manier gepraat kan worden, vaak zie je dan op het net toch dat mensen afgezeken worden of zelfs uitgescholden.

Ik denk dat dit ook tevens de reden is dat het op Bodynet steeds drukker en gezelliger wordt (mensen in hun waarde laten) is toch een beetje de hoeksteen van de samenleving.

Volgens mij begin ik een beetje te kletsen, is zeker dat nachtwerk (is nu inmiddels 01.40 uur)

Groeten JAN

Comment

Nu is `ie weer te lezen voor iedereen

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (jan @ Mei. 14 2003,01:43)]Kan over deze post jammer genoeg weinig inhoudelijks zeggen, maar vind het wel steengoed dat er op internet op een forum als dit over zo'n onderwerp op een serieuze volwassen manier gepraat kan worden, vaak zie je dan op het net toch dat mensen afgezeken worden of zelfs uitgescholden.

Ik denk dat dit ook tevens de reden is dat het op Bodynet steeds drukker en gezelliger wordt (mensen in hun waarde laten) is toch een beetje de hoeksteen van de samenleving.

Volgens mij begin ik een beetje te kletsen, is zeker dat nachtwerk (is nu inmiddels 01.40 uur)

Groeten JAN
                              Ik denk ook dat dat het grootste verschil is in vergelijking met andere boards.

Greets...

Comment

Yo Dieet hoe staat het er nu mee?
                                Nog steeds hetzelfde of alles weer flex?

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X