Wat is het meest vreemde dat je overkomen is?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is het meest vreemde dat je overkomen is?

Titel is duidelijk.

Ik heb vroeger een keer in Spanje gehad dat ik alles herkende, alsof ik er al geweest was. En mensen zeiden zelfs dingen die ik herkende. Erg vreemd.

Grtz
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

ik heb veel vreemde dingen meegemaakt maar een keer heel lang geleden schrok ik ergens van en kon ik een uur ofso niet praten ..... ik brabbelde wat maar ik dacht toen ook dat ik nooit meer zou kunnen praten...
    kinderen...
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

whaha, wat zag je dan?

Comment

ik was iets aan het doen heel stiekem en toen kwam me vader en die werd boos op mij maar ik schrok toen hij schreeuwde en kon toen dus niet praten hahahahahhah

Comment

whaha wat was je aan het doen Of kan ik dat zo wel raden?

Comment

Zal maar niet vragen wat...
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ik heb ook best vaak van die dingen. dat ik bijvoorbeeld gewoon weet dat er iets fout gaat van te voren echt zo'n voorgevoel. wat bijvoorbeeld ook vaag is dat ik een jaartje gelede ofzo een scheur in me oor heb gehad ( rechter oor) late hechten en alles je ziet er nix meer van en in die tijd heb ik ook een of ander raar ding op me oor gehad op een geheel andere plaats heb ik door middel van zelfdokteren omdat ik dat echt niet kan lije eraf geknipt met een tapijtschaar :P ik heb een lichte piep nou in me rechter oor waar ik voor naar de dokter ga binnekort ( waarschijnlijk omdat ik voor nieuwjaar te dicht bij een nitraat heb gestaan want het is vanaf dan ) en dan een week gelede ofzo ( me pa was er bij die was cardio aan het doen, goede voornemens je weet wel haha ) een barbell op mij viel op m'n rechter oor uiteraard tis al geheelt je ziet klein litteken denk dat die binnkort wel weg gaat net zoals die ander. ander oor ? nooit iets aan gehad
              on the road to get huge

Comment

hahahaha een barbell op je oor?
                doe je goed

Comment

Inderdaad, haha een barbell op je hoor. hoeveel kg zat erop? en hoe gebeurde dat? liet je hem los ofzo?

Comment

ik had eind vorig jaar een grietje leren kennen en die bleek een tweelingzus te hebben.
                    bleek later dat haar zus me ook wel relax vond en ik het zonder te weten met allebei had gedaan.
                    tegelijk wilden ze niet kutzooi.

Comment

whahaha wtf Wel heeeeel NICE.

Comment

haha zonder gewicht ik had hem erges tege aan gezet en hij viel om omdat ik iets anders omhoog deed, moeilijk uit te leggen. Ben vandaag naar de dokter geweest voor die piep moet audio test doen volgende week maar ik hoor goed dat weet ik toch al heb ik zelf al getest maar goed we zien wel. Ik heb trouwens ook in beuningen waar het altijd focking druk is 2 in elkaar gevouwen briefjes van 50 euri gevonden die tegen de stoeprand aan lagen.
                        on the road to get huge

Comment

omg wat een geluk, waarom overkomt mij dat nooit?

Comment

Overdosis speed met bijbehorende gruwelijke hallucinaties.
                            Heeft me een hele andere kijk op het leven gegeven is het meest indrukwekkende en beangstigende moment van mn leven.
                            Nu 4 jaar later kan ik nog steeds in paniek raken als ik eraan denk dat het weer kan gebeuren..
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

heb ik vaker verhalen over gehoord schijnt behoorlijk scary te kunnen zijn
                              heb zelf weleens teveel xtc genomen en dacht dat als ik er ghb bijnam het wel zou neutraliseren.... ken je zeggen dat het niet zo werkt
                              Last edited by Damned; 08-01-2007, 20:34. Reason: type foutje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X