Usus est tyrannus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Usus est tyrannus

Oftewel gewoonte is een tiran..

Hebben jullie niet dat je af en toe beseft dat het leven 1 grote sleur is?
    Feitelijk is alles elke dag het fucking zelfde..
    Ook het weekend waar je zogenaamd naar toe leeft begint een sleur te worden.
    De hele werkweek is elke dag hetzelfde en je kunt dit wel veranderen door te switchen maar dat is na 2 weken ook weer sleur..
    Het leven is saai hee eeel erg saai

Er moet drastisch wat veranderen op deze manier heb ik er weinig lol aan..
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

oewwww dat klinkt niet goed igu, maar de zomer komt eraan he! dat pept je wel op. Ga anders een nieuwe hobby zoeken, heb zelf ook wel een beetje last van verveling, en ga kijken of ik ergens onder boksen kan.

Grtz
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

kop op man dat is de tijd van het jaar!
      ik heb er zelf net als veel anderen ook last van en leef me meestal uit in mij gym of met mijn vriendin.
      (heb een thaise die in nederland wil blijven en dus alles voor me doet, de slet)

Comment

hufter

Comment

pardon??

zowel zij als ik zijn hier 100% open en eerlijk in naar elkaar!

Comment

man, eerlijkheid bij jou is toch niks waard, en verder scheld je je eigen vriendin online uit.

Comment

Hehe doe mij ook zon onderdanige thaise bakvis dan kan ik me ook ff 2 weken vermaken voor ik er terugzet op de boot terwijl ik er de eeuwigheid beloofd heb muhahaha
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Haha jij bent er ook al zo een

Comment

jij bent duidelijk al wel volwassen

dav1t0 iets uitleggen gaat toch niet lukken misschien dat mamma dat kan proberen.
                  die thaise komt een jaartje bij me wonen en gaat dan verder zeg maar
                  zowel zij als ik weten exact waar we aan toe zijn en ik kan je zeggen ze niets tekort komt... ik ook niet nu ik erover nadenk

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                    Haha jij bent er ook al zo een

een hufter bedoel je?

Comment

Oke je bent daar dus mee bezig.. Ik snap het wel hoor heb ik me moeder niet voor nodig.

Comment

Originally posted by Damned View Post
                        een hufter bedoel je?
                        bedoelde eigenlijk een respect-voor-vrouwen loze klootzak maar van igu vind ik dat niet erg. Jij daarentegen bent opzich al een klootzak en moet gewoon optiefen.

Comment

en maar roepen dat kuren op jonge leeftijd wel kan.

je hebt wel mensenkennis overigens!

Comment

Ff opletten met taalgebruik graag, de forumregels blijven wel de regels en schelden is en blijft dus niet toegestaan hè.

Comment

hè iguana ik heb het zweet op me rug van al dat slappe lullen en wordt ernstig bedreigd hier.
                              doe het allemaal voor jou jongen, lachen is gezond en ik neem aan dat je dubbel ligt..

heb jij nu ook een officiele waarschuwing dav1t0?
                              een strafpunt net als ik?

denk het niet want dan zouden voor iedereen dezelfde regels gelden..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X