Vliegtruig stort neer A9

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nou ja, megaklojo... hij scheen een erg goeie reputatie te hebben en dr komt bij: hij is zelf ook omgekomen.
    ik ben zeer benieuwd wat uit het onderzoek naar voren komt
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

R.I.P EN VEEL STERKTE VOOR OVERIGE SLACHTOFFERS EN FAMILIE...

De 3 piloten hebben geweldig werk verricht ze hebben helaas niet iedereen kunnen redden maar wel de meeste en sommige zijn nog in kritieke toestand..maar laten we eerlijk zijn het HAD VEEL ERGER kunnen aflopen..
      No Pain !! No Gain !!

Comment

ik vond het zo idioot om te horen was paar uurtjes daarvoor daar lang gereden met de bus 175 om naar school te gaan.
        de 175 heeft niet meer kunnen rijden en moest ik dus omrijden met een andere bus/trein (dit maakt niet uit).
        verschrikkelijk wat er gebeurd is en een stel idiooten die nog naar de ramp gingen kijken snap ik ook niet hebben ze nix beters te doen?
        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Royke View Post
          Sorry had over je berichtje heen gelezen mastertuning
          Geef niet
          Originally posted by GeneralIx View Post
          "Landde naast de baan"... Je zal maar een stuk van je familie verliezen omdat zo'n megaklojo dat vliegtuig gewoon niet recht neer kan zetten zeg...
          hij is zelfs 500 meter van te voren al neer gestort..om nog onbekende reden.. dus niet eens der naast
          Originally posted by anouk22 View Post
          Neem aan dat je daar in de buurt was en niet in Lelystad?
          nee Amsterdam he of die ambuziekenwagens moeten zohard geluid hebben
          De waarheid kan erg hard zijn

Comment

en 2km daarvandaan werk ik
            xD
            Wat ben ik een spetter

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
              geen kerosine meer.. ?

* update..

NOS praat over ong. 9 doden...
              man van crisisteam over 15 doden...
              Het leek me op dat moment (zie tijdstip) nogal erg raar dat de kerosine compleet op zou zijn. Bleek alleen helemaal anders te zijn dan ik dacht.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                Het leek me op dat moment (zie tijdstip) nogal erg raar dat de kerosine compleet op zou zijn. Bleek alleen helemaal anders te zijn dan ik dacht.
                het is nu nog afwachten want ze weten nog steeds van niets...

Comment

Ik hoorde op radio 2 dat er een vermoeden was dat een van de motoren van het vliegtuig afgevallen zou zijn! Dit is echt een heel slecht visitekaartje voor Turkije. Ze moeten echt wat beter onderhoud gaan plegen op hun toestellen!
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Ik hoorde op radio 2 dat er een vermoeden was dat een van de motoren van het vliegtuig afgevallen zou zijn! Dit is echt een heel slecht visitekaartje voor Turkije. Ze moeten echt wat beter onderhoud gaan plegen op hun toestellen!
                    * Discussie aandrijf punt *

Hoe kan het dat als de motoren af zijn gebroken.. dat ze naast het toestel liggen..??? of in ieder geval.. dat ze in de buurt liggen.. aangezien het toestel nog enkele meters heeft geschoven...?

Comment

Ik denk dat Allah kwaad was .Maar als ik eerlijk ben,9 doden valt nog mee,relatief gezien.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X