20 januari: politieke proces van de eeuw. Geert Wilders gedagvaard.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by AlphaMuscles View Post
    Voor Wilders zelf is dit niet zo erg. Als hij het slim aanpakt kan hij er voor zorgen dat hij aanzienlijk meer stemmen krijgt. Ontzettend dom van de aanklagers om dit te doen.
    Idd. Het is natuurlijk wel weer publiciteit. Het 'zie je wel, hij heeft toch/wéér gelijk' krijg je nu sneller. Want gelijk commentaar krijgen als er iets negatiefs wordt gezegd over allochtonen, is natuurlijk wel weer een punt van hem. Dat punt wordt zo alleen maar bevestigt.
    Het zorgt er weer voor dat Wilders een mooi gespreksonderwerp is.
    Het is een gevoellig onderwerp, waarbij mensen elkaar graag overtuigen van hun eigen mening. Met een groeiend aantal Wilders stemmers, kan het zeker wel positief voor hem uitpakken.
    Last edited by Patricia86; 12-09-2009, 16:28.

Comment

ik hoop dat wilders wordt veroordeeld.....

Comment

Originally posted by cojones View Post
        Dat zou een hele zwarte dag worden :*(

En al dat gelabel van racisten...de mensen die dat hanteren zijn zelf niet echt al te snugger anders zouden ze wel snappen dat het niet klopt. Dus volgens die idiote definitie die zulke linkse rakkers gebruiker ben ik trots om een racist te zijn

Comment

Verwar vooral racisme niet met discriminatie...
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

een beetje meer onderbouwing zou wel op zijn plaats zijn.

Comment

Gaat nergens meer over, denk niet dat GW dit verliest maar als dit wel zo is dan ben ik bang dat de moslim hoger staat dan vrije menings uiting over de moslim
              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                Gaat nergens meer over, denk niet dat GW dit verliest maar als dit wel zo is dan ben ik bang dat de moslim hoger staat dan vrije menings uiting over de moslim
                Eerder 'religie' dan de moslim, als we even breder kijken dan dit ene onderwerp.

Hoe dan ook, een aanfluiting dit.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Leuk topic!

Originally posted by Osterich View Post
                  Voor Wilders is dit wel erg, niemand zit te wachten op een dagvaarding en groepen mensen die je haten omdat je slechts je mening uit.

Of zijn partij er voordeel uithaalt, is een tweede. Die meneer doet gewoon zijn werk, en dat wordt hem nu zwaar aangerekend.
                  Vies.

Ben ik het niet mee eens. - Dat het voor Wilders wel erg is.

Voor Wilders is alle negatieve publiciteit ook publiciteit.
                  Kijk maar naar die U.K. affaire, dat hij er niet in mocht, dat was ook zeker niet in zijn nadeel.

Hij weet ergens wel dat hij het niet kan verliezen.
                  - Dan wordt het mijns inziens echt heel onrustig in ons landje. -
                  Mocht het wel zo zijn, dat hij verlies, wordt het wel door iemand anders overgenomen, of in iedergeval is het onderwerp weer aardig onder de aandacht.
                  Ik denk dat dit proces is, waar hij stiekem op hoopte, als zegt hij van niet,
                  hij weet dit heel goed te bespelen. Wilders wordt wel eens voor gek uitgemaakt, maar dom is hij zeker niet.

En het gevoel van '' iedereen is tegen ons '' werkt naar mijn mening juist in zijn voordeel wat kiezers betreft.

Hoe gek het misschien ook klinkt, ik ben van mening dat dit een typische ''win win situatie'' voor hem is, ervan uitgaande dat hij het proces niet kán verliezen, op grond van vrijheid van meningsuiting.

Tot dusverre mijn herschenscheet.
                  Last edited by Lewis; 12-09-2009, 18:32.
                  ''Vivimos la vida amarilla negra''

Comment

De PVV keert zich tegen een verhoging van de aow-leeftijd naar 67 jaar. De partij van Geert Wilders noemt de maatregel zelfs een breekpunt bij eventuele kabinetsdeelname na de volgende verkiezingen.
                    "Wij zullen hier nooit voor tekenen", waarschuwt Wilders, die zich daarmee voor het eerst uitspreekt over het beladen thema. "Als iemand met ons wil regeren, weet dan dat we het binnen een minuut zullen terugdraaien."

Nog een punt om op wilders te stemmen

Comment

Waarom? Dat je wilt dat Wilders een andere job neemt, kan ik begrijpen. Maar heb je enig idee wat voor verdere gevolgen het kan hebben?

Comment

Originally posted by eloy007 View Post
                        De PVV keert zich tegen een verhoging van de aow-leeftijd naar 67 jaar. De partij van Geert Wilders noemt de maatregel zelfs een breekpunt bij eventuele kabinetsdeelname na de volgende verkiezingen.
                        "Wij zullen hier nooit voor tekenen", waarschuwt Wilders, die zich daarmee voor het eerst uitspreekt over het beladen thema. "Als iemand met ons wil regeren, weet dan dat we het binnen een minuut zullen terugdraaien."

Kijk, mensen als jij snappen de huidige keuzes nog niet helemaal. Of we schaffen het AOW stelsel in de huidige vorm af, en laten eenieder hun eigen pensioen bij elkaar sparen, of we laten mensen langer doorwerken om het te bekostigen. Het is of of.

@ Patricia
                        Nee, Cojones heeft geen flauw idee. Hij wil respect voor allochtonen, ook wanneer ze het niet verdienen, gewoon omdat ze zielig zijn. En hij denkt dat dit de manier is.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Kijk, mensen als jij snappen de huidige keuzes nog niet helemaal. Of we schaffen het AOW stelsel in de huidige vorm af, en laten eenieder hun eigen pensioen bij elkaar sparen, of we laten mensen langer doorwerken om het te bekostigen. Het is of of.

@ Patricia
                          Nee, Cojones heeft geen flauw idee. Hij wil respect voor allochtonen, ook wanneer ze het niet verdienen, gewoon omdat ze zielig zijn. En hij denkt dat dit de manier is.
                          Of ze schaffen de hypotheekrente aftrek af > zoveel duizend/miljoen af Dat was toch ook nog een hulpmiddel?

Comment

Originally posted by eloy007 View Post

Waarom vind jij dat een punt om op Wilders te stemmen?
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

1 van de punten dat ik op wilders ga stemmen omdat ik gewoon niet langer door ga als tot me 65ste. Is toch debiel dan heb je nog 8 jaar pensioen gemiddeld. Maarja aan de eene kant heb ik er ook niks aan want word toch zelfstandig-ondernemer.

Comment

fucking hell, wat denken jullie? dat allochtonen je werk afnemen? denk je dat andere bevolkingsgroepen complotten smeden? iederéén is de lul als er ontslagen wordt omdat 'de economie minder gaat'. arabier, turk, belg of nederlander.

wat echter wél opvalt is dat mega bedrijfswinsten niét aangetast worden, wel ons sociale zekerheidssysteem, onze pesioenen en uitkeringen. Waar ligt dan het probleem? bij degenen die gewoon lekker miljarden euro's inkasseren of bij diegenen die net als iedereen simpelweg proberen overleven??

Wilders is niet anders dan bij ons DeWinter of Dedecker: demagogen die duidelijk één kant kiezen: die van grootkapitaal, bedrijfsleiders en kapitalisten. In woorden zetten ze zich dan misschien wel af tegen de politieke elite en spelen ze de underdog maar heeft een van jullie al eens hun economisch programma bekeken??
                                privatisering, afbouw van sociaal opvangnet en afbraak van vakbonden. Is dat waar we heen moeten? wie denk je dat dit programma ten goede komt?? Ons of degenen die de rijkdom waar wij voor werken reeds vergaren? We hebben reeds jaren van lastenvrelagingen voor patroons achter ons en nog steeds is er niet genoeg geld, nog steeds stijgt de werkloosheid. Aan wie ligt dit dan? aann de buitenlanders die ons veilige westen overspoelen of aan de multinationals die miljarden winst maken en dan toch mensen ontslaan? En wat met de banken die de afgelopen jaren recordwinsten noteerden en toch vandaag geld van de belastingbetaler opeisen om uit hun crisis gered te worden??

Ik vind het echt heel zielig dat velen van jullie zo kritiekloos in een discours meestappen, wedden dat geen enkel van jullie die Wilders verdedigen met 'de vrijheid van meningsuiting' ooit één letter van zijn partijprogramma gelezen hebben.

Fuck, ik ben zelfs echt geschokt. falstyr, generalIX, osterich,.... respect voor jullie fysieke, biologische, wetenschappelijke, ....kennis maar deze politieke uiting getuigt voor mij van zo een ontzettende dwaasheid dat dit mijn beeld van jullie voorgoed heeft aangetast.

echt heel erg spijtig. Misschien waren jullie dan beter niet over politiek begonnen, maar voor mij is de lol van bodynet er wel voor een groot stuk af.
                                tnx for that guys...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X