marianne vaatstra

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• marianne vaatstra

ik zoek me suf of er iemand al over begonne is.
    heeft niemand hier een hart?
    mega top die dna match.
    wel vreselijk drek voor die sukkel zn vrouw en kids. zal je pa maar zijn. voor de fok.
    hopelijk bekent ie. en eigenlijk hoop ik ook dat het wanhoopsdaad was, dus dat ie bang was dat zn vrouw of (als ie die al had, op zn 30e) kids erachter kwam dat ie wat uit zat te vreten. ook al heeft niemand daar nog wat aan. maar persoonlijk lijkt mij dat beter te verkroppen dan dat hij gewoon willekeurig iemand zocht om te vermoorden.....
    eh.... je heb niet te reageren dus hou t netjes ja. en ja je mag me wel simpel noemen dat ik dat hoop. tis gewoon zo
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Ik weet gewoon niet meer wat te zeggen in zulke topics, er lopen zo ontzettend veel randdebielen rond, ze zijn imo nog geen kogel waard.
    Wat je zegt, zuur voor vrouw en kids, vage klotewerel d8 leven we soms...

Comment

Kapot meppen met een heipaal.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Je verwacht niet dat zulke figuren gewoon nog zo door kunnen leven. Maar gelukkig leeft hij nog en kan die berecht worden. Imo gewoon de galg maargoed...
        Hopelijk kan deze methode nu ook gebruikt worden bij een aantal andere onopgeloste zaken.
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Vraag me altijd af, wat drijft een mens zover om iemand op brute wijze te verkrachten en daarna de keel door te snijden.. We live in a Fucked up world..
          People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Hij zal wel weer ziek zijn en zielig verklaard worden. Zo gaat dat toch tegenwoordig?
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Hij zal wel weer ziek zijn en zielig verklaard worden. Zo gaat dat toch tegenwoordig?

Hij schijnt een paar jaar terug met een auto van een collega aan joyriden te hebben gedaan (100 km rijden waar je maar 30 mocht) en toen is door een psych verklaard dat hij dit door een bepaalde stoornis had gedaan, dat hij soms tijdelijik niet wist wat hij deed.
              Kijk, zie daar de uitkomst van het proces al.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                Hij schijnt een paar jaar terug met een auto van een collega aan joyriden te hebben gedaan (100 km rijden waar je maar 30 mocht) en toen is door een psych verklaard dat hij dit door een bepaalde stoornis had gedaan, dat hij soms tijdelijik niet wist wat hij deed.
                Kijk, zie daar de uitkomst van het proces al.

Joyrijden??die gast is toch 40 ofzo

Comment

Tja..

Gaat zich inderdaad beroepen op een geestelijke kwaal, maar das niet zo erg dan krijgt hij tbs en in dit soort publieke zaken laat een kliniek mensen niet meer gaan..

Verder kent een klasgenoot van mij de kinderen van deze man, hele aardige joviale kerel schijnt het te zijn das nog het ergste..
                  Ik zou het ten zeerste waarderen als de vader van Marianne de man in de rechtszaal een kogel door zn kop jaagt, de man is alles kwijt na zijn dochter ook zijn vrouw die zijn obsessie niet meer aan kon.
                  De drommel liep hier in het dorp zelfs rond te flyeren 10 jaar later, en dat allemaal door zo'n laffe hond die een meisje bijna even oud als mijn kleine zusje afslacht als een beest..
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                    de man is alles kwijt na zijn dochter ook zijn vrouw die zijn obsessie niet meer aan kon.

Is ze dood of zijn ze uit elkaar? Het viel me wel op dat je altijd haar vader zag en nooit haar moeder maar ik weet er verder niet heel veel van eigenlijk.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Echt weer nederlands dit... wie zegt dat deze beste boerenlul haar heeft omgebracht? Er zijn zo veel rare feiten in dit onderzoek, 2 asielzoekers volgende dag op het vliegveld gezet en nooit meer achterhaalt wie dat zijn geweest. Er is ook groot bewijst dat ze hoogt waarschijnlijk vrijwillig is mee gelopen naar de plek waar ze gevonden is. Misschien hadden ze een relatie en hebben ze sex gehad, vervolgens is ze later door die 2 asielzoekers vermoord ? Zo zijn er genoeg optie's die er kunnen zijn geweest. Vind het een beetje kort door de bocht, maar hier in nederland is die beste man al veroordeelt. Tuurlijk kan hij de dader zijn hoor !!

Wou het toch even kwijt:P
                      Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                        Misschien hadden ze een relatie en hebben ze sex gehad,
                        Dat had hij dan best 13 jaar geleden kunnen melden. Als hem geen blaam trof...

Comment

Echt weer nederlands dit... wie zegt dat deze beste boerenlul haar heeft omgebracht? Er zijn zo veel rare feiten in dit onderzoek, 2 asielzoekers volgende dag op het vliegveld gezet en nooit meer achterhaalt wie dat zijn geweest. Er is ook groot bewijst dat ze hoogt waarschijnlijk vrijwillig is mee gelopen naar de plek waar ze gevonden is. Misschien hadden ze een relatie en hebben ze sex gehad, vervolgens is ze later door die 2 asielzoekers vermoord ? Zo zijn er genoeg optie's die er kunnen zijn geweest. Vind het een beetje kort door de bocht, maar hier in nederland is die beste man al veroordeelt. Tuurlijk kan hij de dader zijn hoor !!

Klopt, daar heb je gelijk in.

http://www.boublog.nl/20/11/2012/mar...st/#more-16604
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                            Dat had hij dan best 13 jaar geleden kunnen melden. Als hem geen blaam trof...

Klopt heb je gelijk in, maar relatie met een meisje van 16 alle schijn tegen je ? Je vrouw met 2 kleine kinderen op het spel zetten enz enz..

Geen makkelijke keuze lijkt mij
                            Een dag niet getraind...

Comment

En daarom zit zijn sperma nog all over haar lichaam?

Nog leukere die ik hoorde hier, hij heeft haar verkracht en daarna kwamen 2 asielzoekers uit de bosjes om haar te vermoorden..
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...