Yep dat moeten ze belonen
Arnold speech.
Collapse
X
-
Hgh vind ze oorsprong in de jaren 90 icm insuline iets later.
Dus die gasten die jij noemt zijn niet groot geworden met hgh vanaf hun 16 de.
Huidige generatie is dat wel
Originally posted by Bigdude View PostEens met Arnold het ziet er niet meer normaal uit zoals sommige zich presenteren. Het is dan ook niet motiverend voor de mensen om ernaar te kijken laat staan om er tegenop te kijken.
Pak de jaren 90 Flex,Kevin,Shawn,Lee noem ze maar op stuk voor toppers die met een net fysiek het podium opkwamen uiteraard waren hun enorm groot en hun shape was ook goed. Niet haalbaar voor de meeste maar eerder een streef fysiek dan die zwangere mannen van nu
Comment
-
-
Vergeet niet hoeveel kcal ze moet vreten hoe groter = meer kcal... volgens mij aten vroeger rond de 8000 a 9000 ? Nu zie ik wel 12000+ voorbij komen... Je pens rekt echt wel uit en groeit dan ook wel mee met al die troep.. Denk echt combi van alles is tegenwoordig en zeker als je al op je 16 a 18 begintEen dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by frankey View PostVergeet niet hoeveel kcal ze moet vreten hoe groter = meer kcal... volgens mij aten vroeger rond de 8000 a 9000 ? Nu zie ik wel 12000+ voorbij komen... Je pens rekt echt wel uit en groeit dan ook wel mee met al die troep.. Denk echt combi van alles is tegenwoordig en zeker als je al op je 16 a 18 begint
Comment
-
Hieronder een interessant artikel omtrent het fenomeen "roid gut". Weet niet of ik links mag plaatsen?
Roid gut: Groeihormoon of andere oorzaak? - FITsociety
Comment
-
Originally posted by Chefferson View PostHieronder een interessant artikel omtrent het fenomeen "roid gut". Weet niet of ik links mag plaatsen?
Roid gut: Groeihormoon of andere oorzaak? - FITsociety
Als er B&f reclame in voorkomt niet. Igg niet in mijn topic.Mind is everything.
Comment
-
Er was al een topic over roid-gut met leuke reacties:
Link: http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...-roid-gut.htmlDIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment