Yzeren Willem maakt comeback op Artemiscup!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Yzeren Willem maakt comeback op Artemiscup!!

Heb in de wandelgangen vernomen dat IJZEREN WILLEM die in voorbereiding is op de Universe,en Zijn comeback wil maken om na 20 jaar weer op t podium te verschijnen tijdens de Artemiscup van YBF.....Wie doen er mee aan de Artemiscup met indeling op Fysiek??????En wie gaan er kijken??Kaartjes zijn niet echt duur heb ik begrepen op de site van your bodyfederation...

Dat meen je niet? Toch niet Willem Jonkman?!
    Straks komen Ben Herder, frans Koene en de Berry de Mey ook weer tevoorschijn!
    www.sportfood.nl

Comment

'Nieuws en Aankondigingen' is zoals er vermeld staat voor berichten over het bodynet forum.
      Heb dit daarom verplaatst naar 'Alles over Pro's'.

Comment

ja klopt ben benieuwd...

Comment

wow na 20 jaar
          ben benieuwd
          Who's the Chef

Comment

@blowy kaartjes niet duur..dat is spammen als je daar belang bij hebt! stout hoor

Comment

Ik heb er wel respect voor dat hij dit op kan brengen, om na zoveel jaar weer op topniveau te gaan presteren.
              Brear.

Comment

Yzeren willem

Ha ben benieuwd. Hij roept al jaren over zn comeback!

Comment

Schijnt toch echt waar te zijn, één van onze members heeft het zelfs van hemzelf gehoord...
                  Ben ook benieuwd!

Comment

Posten die pics zodra ze beschikbaar zijn!

Comment

Originally posted by Shannasse
                      Schijnt toch echt waar te zijn, één van onze members heeft het zelfs van hemzelf gehoord...
                      Ben ook benieuwd!
                      Dat ben ik

Ik train 4x per week bij de sportschool van Willem en zie hem vrijwel elke keer. Ik heb hem al uitgebreid zijn bovenlijf zien poseren. Vandaag was hij zijn benen aan het poseren. Hij heeft vorig jaar een afgescheurde spier gehad in zijn been waardoor hij een heel jaar niet getraind heeft. De massa op zijn benen vond ik wat tegenvallen, maar de definitie was wel heel erg goed. Ik denk ook dat hij die massa er zo weer bij heeft na wat serieuze trainingen.
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Bedankt, wist het ff niet zeker meer en was te lui om te zoeken...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X