Off season: nog groter!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

die foto's van Priest vind ik helemaal geen probleem, eigenlijk. Een klein buikje moet kunnen als je zoveel massa hebt. Zolang het maar geen keiharde GH-buik is.

Eigenlijk vind ik die tweede foto van Priest de mooiste die er van hem is.

Comment

ja op die middelste wel ja.. daar heeft die ook geen buikje..op damn op die ene waar die ..kip? ofzo eet.. nee dat kan echt niet..een klein./KLEIN buikje kan wel..zoalng je borst spieren dan maar gepompt zijn zodat het nog heel mooi in verhouding is..maar dat..die bovenste foto vink een beetje te ..maja

Comment

Originally posted by Spiros
        ja op die middelste wel ja.. daar heeft die ook geen buikje..op damn op die ene waar die ..kip? ofzo eet.. nee dat kan echt niet..een klein./KLEIN buikje kan wel..zoalng je borst spieren dan maar gepompt zijn zodat het nog heel mooi in verhouding is..maar dat..die bovenste foto vink een beetje te ..maja
        Ach, kwestie van smaak. Als ik moet kiezen tussen zwaar gespierd en 20% vet of onder de 8% en schrale ecto, dan kies ik zeker voor het eerste.

Comment

Originally posted by JTB
          Stel je effe voor en probeer niet hele oude topics te kicken met nutteloze opmerkingen.
          wat vriendelijker mag ook wel hoor.Niet iedereen stelt zich voor probeer dat ook eens te accepteren. vrijheid blijheid!!!!!
          ''I'm proud to this is all natural babe!!"

Comment

Originally posted by terror
            Niet iedereen stelt zich voor probeer dat ook eens te accepteren.
            Nee.
            Is één van de gedragsregels waar we op dit forum graag aan vast houden, dus JTB had gewoon helemaal gelijk met zijn opmerking.
            Vandaar ook dat ik het er ook toen al mee eens was.

Comment

wat is dat celltech?

Comment

Originally posted by leydzzz
                wat is dat celltech?
                dure creatine monohydraat van http://www.muscletech.com met dextrose toegevoegt
                ''I'm proud to this is all natural babe!!"

Comment

Originally posted by Pitbull
                  Hoe de f### krijgen die die buik zo snel weg
                  HGH, IGF-1, DNP, Testo, Tren, T3, etc en jij hebt het Maarja, de diet niet te vergeten hehe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X