Battle for the olympia 2004 *review

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Battle for the olympia 2004 *review

Jaja als het goed is ( help mij door mee te duimen ) komt BFTO 04 binnen ik ga gelijk een paar stukken kijken en zal wel een reviewtje schrijven.
    Iemand anders ook belangstelling voor de dvd kan hem vast wel fikken ( dvd kwaliteit )
    Duurt wel 7 uur
    Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Disc 1 jaja ff een korte review

Niet iedereen word behandeld alleen de dingen die mij opvallen.
    De 2e man op de dvd is Jay Cutler op het tribute filmpje die ik al eens eerder heb gepost hoor je Jay wat dingen zeggen
    "I don't train hard enough, but I'm no 2 of the fucking world baby"
    en "I'm the only guy who can go toe to toe with him, I Know I can beat him" zijn toch lekkere pittige uitspraken.
    Disc 1 lijkt wel te bestaan uit alleen maar Rug&Biceps training.
    Nada de 3e man Kris Dim ook al rug en biceps doet begint het echt saai te worden.
    Enige wat opvalt bij Dim is dat hij imo erg lichte gewichten gebruikt ( dit is geen grapje )
    Dim spreekt nog wat lovende woorden naar zijn vrouw dat het haast onmogelijk was om mee te doen als zij zijn eten niet kookte ZzZzzZZZZZzzzz.
    De man die het filmde heeft er enkele leuke en opmerkelijke stukjes in gemonteerd an zijn reisjes naar de diverse gyms.
    Zo zie je het Presidentiële vliegtuig van Bush een deel van een 4 uur durende reis om bij Jay Cutler te filmen en hoe de mensen uit LA een file ontwijken en je ziet ook nog even een "pimp my ride" mobiel met velgen van heb ik jou daar.
    Disc 2 laat veel borst en schouders zien en het lijkt er haast op dat er helemaal geen benen,buik etc,etc word getraint herstel ik heb 1 iemand ook triceps zien doen.
    De mannen die meededen vond ik echter een beetje tegenvallen sommigen zelfs als Mr.O deelnemer echt lui die er eigenlijk ( nog ) niet horen te staan figuren als Dim,Richardson,Jones en nog een paar mannen had ik meer massa van verwacht.
    Trainingen die ik graag had willen zien waren van Markus Rühl, Dexter Jackson en Chris Cormier.
    Disc 2 heeft ook nog wat extra's nl de interviews van de Mr.O mannen en de pers met zeer scherpe en lachwekkende one liners van de Mr. O mannen en de presentatoren Bob Cicherillo, WWE ster HHH ook wel The Game ( nee niet die rapper ) en nog een kerel. Ook Shari "king" Kamali bemoiet zich er ook even mee en we zien Flex Wheeler ook nog in beeld als hij een aantal vragen stelt aan de Mr. O mannen.
    De enkele shots die niet in de film kwamen lieten ze nog zien als laatste en daar zitten best hilarische stukjes tussen zo is er 1 die afgestrapte straps gebruikt en zelf zegt dat het erg armoedig is deze te gebruiken, maar hij heeft geen geld oor nieuwe

In totaal dik 7 uur film als cijfer geef ik het train gebeuren een 5.5/10 ( te weinig variatie, en te domme uitleg of kleding die gedragen word zoals Kris Dim met zijn 30 maten te grote kleding )
    De extra's maken een hoop goed en geef ik een 9/10
    Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X