Dorian Yates : Voor & Na

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dorian Yates : Voor & Na

Tijd er tussen ongeveer 10 jaar.

das pas gainen!

Comment

Ja, volgens insiders kreeg Dorian als eerst het gebruik van Insuline onder de knie. Daardoor was hij voor op z'n tijd. Die "resultaat" foto's wil ik gerust eens posten

Comment

ja klopt wat je zegt. zelfde gebeurd nu met milos ze athleten(mustafa,wood ect) die gainen ook als een gek opeens. ben benieuwd wat voor middeltjes die voor krijgen van de grote baas

Comment

Pfff, Milos die gebruikt waarschijnlik terug synthol .
          Jammer dat hij z'n lesje niet heeft geleerd.

Comment

Aan de triceps van Chris Dim te zien denk ik wel dat je gelijk hebt met zijn synthol.

Ik ook denk ik dat ze tegenwoordig bezig zijn met de moyastinblockers. Alleen de veilige en effectieve versie ervan.

Comment

Originally posted by Achilles
              Aan de triceps van Chris Dim te zien denk ik wel dat je gelijk hebt met zijn synthol.

Ik ook denk ik dat ze tegenwoordig bezig zijn met de moyastinblockers. Alleen de veilige en effectieve versie ervan.
              Weet je er een pic van staan Achilles? Van Chris Dim mét mogelijk synthol in zn triceps?

Comment

Die ader op z'n biceps

Comment

Dorian is gewoon de bodybuilder voor mij.

Ik heb honderden pics van hem

Comment

Originally posted by Bocca
                    Weet je er een pic van staan Achilles? Van Chris Dim mét mogelijk synthol in zn triceps?
                    Heb even moeten zoeken voor je bro maar ik heb ze weer gevonden.

Eerst de pics voor synthol:

Na synthol:

http://www.getbig.com/boards/index.p...ch=67898;image

Comment

thank you very much bro!

Op enkele Amerikaanse fora waren ze er nog hevig over aan het discussiëren, maar zou best kunnen dat je er gelijk in hebt. Heb zelf niet zo'n geoefend oog op dat vlak. Volumetoename is echter wel duidelijk. En die laatste pic lijkt me zeker freaky. Tja en bij de voorlaatste hangt de triceps precies ook wat door.
                      Jammer als het zo moest zijn.

Comment

Idd ik vind dat hij hiermee zijn mooie fysiek heeft verziekt. Zelf denk ik dat hij dit ook inziet en ook dat bb nooit iets voor hem gaat worden. Hij wint nooit wat. Voor zover ik weet gaat hij volgend jaar stoppen met pro bb.

Comment

Originally posted by Achilles
                          Idd ik vind dat hij hiermee zijn mooie fysiek heeft verziekt. Zelf denk ik dat hij dit ook inziet en ook dat bb nooit iets voor hem gaat worden. Hij wint nooit wat. Voor zover ik weet gaat hij volgend jaar stoppen met pro bb.
                          vandaar dat die mss zo hopeloos was synthol te spuiten

grtz
                          Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Lijkt mij ook zeker een synthol-geval. Inderdaad op de laatste foto neigt het er wel heel erg naar. Op de eennalaatste foto is de verhouding ook al ver te zoeken.
                            Wat bezielt deze mensen toch?
                            Fighting for peace is like fucking for virginity.

Comment

das waar ook dim is ook milos athleet. overduidelijk synthol in ze triceps. is de klein en mist schouder breedte en is volledig uitverhouding. daarom kan die beter stoppen voor ze gezondheid.grts

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X