Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Kan er soms iemand specifieker zijn, ik bedoel daarmee welke oefeningen voor buik, schouders en rug. Cardio doe ik niet omdat ik een redelijk snel metabolisme heb en wanneer ik cardio zou doen ik weer veel zou verliezen van wat ik tot nu toe opgebouwd heb.
Citaat[/b] (snipke @ Mei. 26 2003,22:23)]Welke oefeningen zijn geschikt om een smallere taille te krijgen.
Thnx
Als je weinig vet om je taille hebt, denk ik dat je jouw taille niet veel smaller krijgt. De een heeft nu eenmaal een smallere taille dan een ander. Van buikspieroefeningen wordt je taile niet veel smaller. Ik doe zelf zelden of geen buikspieroefeningen in plaats daarvan doe ik cardio (fietsen). Ben je mager en zit er geen vet om je middel dan zou ik me concentreren op de lats en schouders, als deze groeien lijkt je taille smaller.
Citaat[/b] (Wil de Bras @ Mei. 30 2003,21:21)]Ben je mager en zit er geen vet om je middel dan zou ik me concentreren op de lats en schouders, als deze groeien lijkt je taille smaller.
Heb ik ook altijd gedaan.. Als je van boven maar breed genoeg bent lijkt je taille vanzelf smaller
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment