biceps & triceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• biceps & triceps

Mijn biceps & triceps heb ik vroeger nooit alleen getraind , t'was altijd samen met bv.rug , schouders enz...

Nu train ik ze op sommige dagen alleen en ik sta er dan verbaasd van hoeveel gewicht ik meer kan pakken , hebben jullie ook die ervaring als je ze allen traind ?

ps: ik ben 49 jaar en heb juist 25 kg overgewicht kwijtgespeeld

topprestatie!

Logisch dat je meer gewicht kan pakken, aangezien je ze niet belast dmv rug of borst training.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by birdland View Post
      Mijn biceps & triceps heb ik vroeger nooit alleen getraind , t'was altijd samen met bv.rug , schouders enz...

Nu train ik ze op sommige dagen alleen en ik sta er dan verbaasd van hoeveel gewicht ik meer kan pakken , hebben jullie ook die ervaring als je ze allen traind ?

ps: ik ben 49 jaar en heb juist 25 kg overgewicht kwijtgespeeld
      dan kom omdat isolatie, zeker voor kracht, veel minder effect heeft dan compound-oefeningen.
      the one and only tabata overlord

Comment

Je bent nog fris als je start,en hebt nog geen energie verspilt bij een grote spiergroep.
        Logish...
        getting back in shape...

Comment

Bij het trainen van grote spiergroepen, train je bijna automatisch armen mee

Comment

Velen willen graag een mooie biceps & triceps , toch zie ik heel weinig iemand zijn biceps en triceps alleen trainen , dat is gewoon een vaststelling.
            Bij het trainen van grote spiergroepen train je bijna automatisch je armen mee,
            ja dat begrijp ik wel hoor.
            Maar ze zijn toch al wat vermoeid of toch niet meer in staat om tot het uiterste te gaan.

Comment

Je armen zullen meegroeien als je borst rug en schouders blijft trainen, maar wie wat extra's wil moet er nog wat tijd aan besteden.
              VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Af en toe train ik biceps en triseps ook samen. Het is erg fijn om ze zo te trainen omdat je idd erg veel energie hebt en dus meer kracht dan normaal hebt in deze spieren.
                Verdr combineer ik borst met triceps en rug met biceps in de training.

gr

Comment

ik doe dit ook en bevalt erg goed.,

soms heb ik gewoon een training met alleen maar armen

biceps triceps en schouders. je moet dan wel verplicht een dag rust nemen.
                  bv de volgende dag borst trainen gaat dan niet echt goed.
                  je zou dan wel goed benen en buik kunnen doen de volgende dag

Comment

Originally posted by Venom View Post
                    ik doe dit ook en bevalt erg goed.,

soms heb ik gewoon een training met alleen maar armen

biceps triceps en schouders. je moet dan wel verplicht een dag rust nemen.
                    bv de volgende dag borst trainen gaat dan niet echt goed.
                    je zou dan wel goed benen en buik kunnen doen de volgende dag
                    Andersom geldt nattuurlijk ook dat als je borst hebt getraind je de dag ernaa beter niet je triceps kunt gaan trainen.

gr

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                      Andersom geldt nattuurlijk ook dat als je borst hebt getraind je de dag ernaa beter niet je triceps kunt gaan trainen.

gr
                      precies zo ken ik m , blijft toch een kunst om een goed/ logisch schema in elkaar te flanzen
                      Last edited by onderhandelen; 24-04-2007, 18:33.
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

nu ben ik bezig met borst en rug samen te doen en de dag er na schouders en armen, en ik moet zeggen dat dit aardig werkt voor mij.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X